loading...

کولرگازی اجنرال اینورتر

اجنرال بازدید : 44 جمعه 08 فروردین 1399 نظرات (0)

کولر گازی 30000 مدل ASGA30LFCA اجنرال


کولر گازی 30000 اجنرال مدل ASGA30LFCA که در یکی از معروف‌ترین برندهای شرکت ژاپنی کولر گازی اجنرال تولید می‌شود و اکنون در کشور ما بعنوان برندی شناخته شده و قابل اعتماد می‌باشد که دلیل این اعتماد، کارایی و دوام بسیار زیاد در چند دهه تولید و خدمات بدست آمده است.
کولر گازی ۳۰۰۰۰ اجنرال مدل ASGA30LFCA با دو حالت سرمایش-گرمایش و در ظرفیت های 12000،18000،24000، 30000، 36000، 48000 و 60000 وارد بازار جهانی شده است.
کولر گازی 30000 اجنرال مدل ASGA30LFCA

کولر گازی 30000 اجنرال مدل ASGA30LFCA با برچسب انرژی +++A جهت تهویه اتاق و سالن های با متراژ حدودا 100 متر مناسب می‌باشد.
کولر گازی 30 هزار اجنرال مدل ASGA30LFCA در انواع مختلف دیواری،پنجره ای و…، با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی کشور ژاپن توانسته است با ایجاد راندمان مناسب و هم چنین دوام بالا در شرایط آب و هوایی، بهترین انتخاب برای مشتریانی باشد که کیفیت و مصرف پایین انرژی در اولویت اول آنها قرار دارد. شاید بخواهید کم مصرف ترین کولر گازی در توان 30000 ال جی نکست پلاس فول دی سی اینورتر کدام است فول دی سی اینورتر ۳۰۰۰۰

 
داشتن سیستم اینورتر در کولر گازی 30000 اجنرال

در کولر گازی 30000 اجنرال مدل ASGA30LFCA به دلیل وجود برد اینورتر یا همان دی سی اینورتر اجازه خاموش شدن به کمپرسور را نمی‌دهد و باعث می‌شود که کمپرسور در همان حالت بدون هیچ مصرف برقی کار کند و نیاز به خاموش شدن کولر گازی را نداشته باشد،این عمل باعث می‌شود که کولر گازی 30000 اجنرال مدل ASGA30LFCA برق کمتری نسبت به کولر گازی‌های دیگر مصرف کند.
شما می توانید با کولر گازی ۳۰۰۰۰ اجنرال مدل ASGA30LFCA مصرف انرژی را تا 60 درصد کاهش دهید و با سیستم اسکن هوشمند کولر گازی ال جی تا 13%درصد بیشتر صرفه جویی کرده که مجموع این دو نوع سیستم می‌تواند میزان مصرفی انرژی را تا 73%درصد کم کند.
کاهش انرژی مصرفی و لذا کاهش هزینه برق، کاهش جریان راه اندازی و در نتیجه طولانی شدن عمر موتور، امکان تغییر سرعت موتور، امکان تغییر جهت حرکت موتور، داشتن حفاظت در برابر اضافه بار، امکان کار موتور در شرایطی که ولتاژ ورودی متغیر است، امکان کنترل از راه دور، ایجاد سرعت بیشتر از سرعت نامی موتور از ویژگی‌های استفاده از اینورتر هستند.

برد دی سی اینوتر

 
وجود فین های طلایی کولر گازی 30000 اجنرال مدل ASGA30LFCA

کولر گازی 30000 اجنرال مدل ASGA30LFCA دارای یک لایه اپوکسی طلایی رنگ برای جلوگیری از فرسایش کندانسور و هم چنین زنگ زدگی بدنه می باشد و بواسطه دارا بودن یک کندانسور بزرگتر و جریان مبرد بهینه سازی شده، کولر گازی ۳۰۰۰۰ اجنرال می‌تواند در مقابل درجه حرارت بالا به خوبی دوام بیاورد. هم چنین لازم به ذکر است که این پوشش موجب تبادل گرمایی عالی در مدت زمان طولانی برای کندانسور خواهد بود.

 
استفاده از حالت خواب راحت

دمای بدن در هنگام طی کردن سیکل خوابیدن،دارای تغییرات قابل توجهی می‌باشد. با قرار دادن کولر گازی 30000 اجنرال مدل ASGA30LFCA بر روی حالت GOOD SLEEP در زمان تولید گرما، 1درجه کاهش دما در هر ساعت و در زمان تولید سرما، 1 درجه افزایش دما در هر ساعت را خواهیم داشت و بعد از گذراندن دو ساعت اول خواب به مدت 5 ساعت با دمای ثابت رو به رو خواهیم بود که باعث می‌شود در تمام طول خواب و مهمتر از آن در هنگام صبح نشاطی عاری از هر گونه سردرد و بدن درد داشته باشیم. جدا از مزایای گفته شده، این حالت از کولرگازی موجب کاهش چشم گیر انرژی مصرفی در تمام طول شب می‌شود.

 

حالت خواب کولر گازی 18000 اجنرال

 
صدای بسیار کم کولر گازی 30000 اجنرال

کولری بخرید که صدای کمتری تولید کند. کم‌صداتر بودن باعث می‌شود هنگام مهمانی یا مهم‌تر از آن در حین خواب، محیط آرامی داشته باشید، و از آن آرامش بگیرید. چطور می‌توان فهمید چه کولری کم‌صداتر است؟ این مشخصه تحت عنوان صدای کولر در واحد دسی بل (db) در کاتالوگ محصول آورده شده است. هر چه که این عدد کمتر باشد میزان صدای کمتری را خواهد داشت. 30000 اجنرال مدل ASGA30LFCA با صدای خروجی کمتر از ۵۰db را می توان جزو کولر های گازی تقریباً بی صدا نامید. ۳۰۰۰۰ اجنرال با بهره گیری از تکنولوژی BLDC در موتور فن دستگاه و همچنین پره‌های مورب در بلور فن باعث کاهش سطح صدا تا ۱۹ دسی بل گردیده است.
ویژگی خنک کنندگی در کمترین زمان

کولر گازی 30000 اجنرال مدل ASGA30LFCA در حالت توربو با بیشترین سرعت خود کار می کنند تا خیلی سریع به دمای تعیین شده برسند. با فن آوری خنک کنندگی توربوی کولرگازی اجنرال می توانید محیط را در کمترین زمان ممکن خنک کنید. سیستم خنک کنندگی قوی کولر گازی ۳۰۰۰۰ اجنرال مدل ASGA30LFCA هوای تازه خنک را برای مدت های طولانی تر به شما ارائه می دهد. با این مدل ازکولر گازی اجنرال، فضای داخل خانه شما مرطوب و نمناک نخواهد شد. بعد از رسیدن به دمای دلخواه، دستگاه کولرگازی با اینورتر هوشمند در حالت بهینه ی اقتصادی کار می کند و از روشن و خاموش شدن های مرتب و بی بازده دستگاه های کولرگازی بدون اینورتر خبری نبوده و موجب کاهش مصرف انرژی می شود.

محصولات مشابح رو هم می‌توانید ببینید.

    برای دیدن مطالب بیشتر حتما کولر گازی اجنرال 18000 اینورتر کم مصرف فروش ویژه این محصول
    اگر برای مکان های 40 تا 70 متری می‌خواهید استفاده کنید از کولر گازی های 24000 اجنرال بهترین گزینه است.
    یا با این توان می خواید مدل دیگیری ببینید کولر گازی 30000 بوش مدل B1ZMA/I30602 ویژگی‌های منحصر بفرد دارد.


 
جریان هوا در هر چهار طرف اتاق یا محل کار

شبکه‌های داخل یونیت داخلی کولر گازی 30000 اجنرال مدل ASGA30LFCA باعث می‌شود که هوای بیرون آمده از پنل به چهار طرف توزیع شده به طوری که به صورت یکسان در فضای مورد نظر را خنک می‌کند و نیاز نیست برای خنک شدن حتما روبروی کولر گازی قرار بگیرید. وجود کمپرسور با تکنولوژی جدید و همچنین داشتن استاندارد TUF کولر گازی ۳۰۰۰۰ اجنرال مدل ASGA30LFCA منجر به صرفه جویی بسیار عالی در مصرف انرژی و همچنین خنک کنندگی سریع و پرتاب پر قدرت باد در مسافت بیشتر شده است. از BTU در محاسبات هوادهی گرمایشی و سرمایشی استفاده می شود. BTU/H که حرف H آخر مخفف کلمه Hour به معنی ساعت هست در بیان توان سیستم‌های خنک کننده و گرم کننده استفاده می‌شود.

 

پرتاب هوا در چهار جهت

 
سیستم اسمارت اجنرال 30000 دی سی اینورتر

کولر گازی 30000 اجنرال مدل ASGA30LFCA با استفاده از اشعه ماورای بنفش و با ثبت گرمای بدن انسان‌های حاضر در محیط، امکان تشخیص حضور افراد در مکان‌ها را بوجود می‌آورد و با تنظیم جهت پرتاب باد و نیز تنظیم دور فن در هر 20 دقیقه باعث کاهش 13 درصدی مصرف انرژی می‌شود.
پرتاب 20 متری باد اجنرال 30000

سعی کنید کولری با حداقل پرتاب باد 10 متر تهیه کنید. برخی از مدل‌های جدید،فناوری‌هایی را به کار گرفته‌اند که باد را تنها در جهتی که کاربر نشسته‌ است هدایت می‌کند و زمانی که کسی درون اتاق نباشد، قدرت را به حداقل می‌رسانند تا برق کمتری مصرف شود. کولر گازی ۳۰۰۰۰ اجنرال مدل ASGA30LFCA با بکار گیری فن قوی در قسمت پنل دستگاه، قدرت پرتاب باد تا 20 متر را دارا می‌باشد.این میزان پرتاب باد فضای بسیار خوب و خنکی را برای کاربر ایجاد می‌کند. قابل توجه شما مشتریان عزیز کثیف بودن فیلتر‌های یونیت داخلی و حتی گاز مبرد 30000 اجنرال بر کم شدن قدرت پرتاب باد کولر گازی تاثیر دارد پس در بازه زمانی مشخص کولر گازی مدل ASGA30LFCA خود را سرویس کنید. همینطور قدرت هوای خروجی این اسپلیت میزان خنک کنندگی فوق العاده بالایی را برای شما به ارمغان می‌آورد. داشتن قدرت پرتاب باد بالا می‌تواند از عوامل مهم و تاثیر گذار در انتخاب کولر گازی باشد.

 

قدرت پرتاب باد در جهات مختلف(قابل تنظیم در چهار جهت)

 
تمیزکنندگی خودکار اجنرال 30000

کولر گازی 30000 اجنرال مدل ASGA30LFCA دارای حالت پاکسازی خودکار برای جلوگیری از رشد و نمو قارچ‌ها و باکتری‌ها بر روی اواپراتور می‌باشد. با وجود این ویژگی عالی حتی زمانی که دستگاه را خاموش می‌کنید،فن برای دقایقی جهت خشک کردن کامل رطوبت روی اواپراتور یعنی محل رشد باکتری کار می‌کند.
فیلتر ضد باکتری اجنرال ۳۰۰۰۰

شما می‌توانید با استفاده از کولر گازی 30000 اجنرال مدل ASGA30LFCA که دارای قابلیت فیلتر ضد باکتری می‌باشد که این امکان را به شما می‌دهد که شما بتوانید با خیال آسوده از این قابلیت استفاده کنید. فیلتر پلاس مستر آیونایزر در ۳۰۰۰۰ اجنرال با تولید بیش از 3 میلیون یون در دقیقه باعث از بین رفتن ذرات ریز معلق در هوا، میکروی و باکتری‌ها و ذرات آلرژی‌زا می‌شود. به علاوه، پرده‌ها و مبلمان منزل را هم یونیزه می‌کند تا در محیطی کاملا سالم و امن تنفس کنید. فیلتر 3 M هم به عنوان یک لایه‌ی مکمل در از بین بردن باکتری‌های موجود در فضا عمل می‌کند. همچنین کولر گازی سرد و گرم اجنرال دارای قابلیت تمیز کننده خودکار پلاس مستر می‌باشد. این سیستم باکتری‌ها و بوهای نامطبوع را از حذف خواهد کرد. همچنین برای حفظ کارایی و بهره وری فیلتر کولر گازی باید هر چند وقت یکبار تمیز شود. شما می‌توانید برای بالابردن راندمان کولر گازی هر یک ماه یکبار فیلتر کولر گازی را جدا کرده و تمیز کنید. پس حتما بعد از خرید کولر گازی اجنرال به فکر سرویس کردن کولر گازی باشید.

 

بهره گیری از فیلتر ضد باکتری

 
استفاده از گاز مبرد R410A

در محصول جدید کولر گازی اجنرال از گاز R410A استفاده شده است که برای کارایی بیشتر و کارآمد تری طراحی شده اند، از آنجایی که می‌توان حرارت بیشتری را جذب و رها کند کمپرسور کولر گازی شما می‌تواند هوای خنک تری را به فضای داخل اتاق برساند هم چنین بروز فرسودگی کولر گازی به دلیل گرمایش بیش از حد کاهش می‌یابد.
بنابراین کمپرسور‌های قدیمی که در آن گاز R22 به کار رفته است هم چنین با فشار بالاتری کار کرده و مقاومت چندانی در مقابل گرمای بیش از حد کمپرسور ندارد، در حالی که برعکس در مدل‌های جدید کولر گازی اجنرال کم مصرف احتمال ترک برداشتن یا سوختن کمپرسور خیلی کمتر است که شما مشتریان جهت خرید کولر گازی اجنرال باید در این مورد خیلی مصمم باشید.

استفاده از گاز مبرد R410

 

ویژگی های دستگاه و مشخصات فنی کولر گازی اینورتر 30 هزار اجنرال

    نسل جدید کولر گازی اُجنرال فوق کم مصرف اینورتر – موتورکاوازاکی ژاپن – مونتاژ کشور تایلند – موتور روتاری
    کم مصرف انرژی +++A – موتور روتاری تقویت شده – دارای پره طلایی ضد فرسایش
    دارای قابلیت تغییر سرمایش به گرمایش و بالعکس – دارای تمیز کننده خودکار – سرمایش سریع
    باد طبیعی با وزش کوهستانی – دارای کنترل از راه دور – کارکرد بی صدا – عملکرد خودکار زمان خواب
    تنظیم ۲۴ ساعته خاموش و روشن – فیلتر هوای لمسی و ضد باکتری  – رطوبت گیری سالم
    شروع دوباره خودکار – عملیات خودکار – دارای وزش باد ۴ جهته – تحویل و پرداخت در محل
    پنج مترلوله رایگان – ارزانترین قیمت در کشور – رطوبت زدایی موثر
    قابلیت شروع با باد گرم – موتور کاوازاکی فوق کم مصرف  – مدل دستگاه : ASGS30LFCA
    خدمات و گارانتی : ۵ سال ضمانت – ابعاد دستگاه : ۳۳۰*۹۰۰*۸۳۰ mm – ابعاد پنل : ۲۳۸*۹۹۸*۳۲۰ mm
    وزن دستگاه : ۶۱ kg – وزن پنل : ۱۴ kg – منبع تغذیه (فاز/ولتاژ/فرکانس) : ۵۰Hz/220V/1Ph
    نوع عملکرد : سرد و گرم – ظرفیت سرمایشی : ۸ kW – ظرفیت گرمایشی : ۸.۸ kW
    ظرفیت هوادهی : ۱۱۰۰/۳۶۰۰ m3/hr – نوع کمپرسور : روتاری – کیت اینورتر : دارد (دور متغیر)
    نوع گاز مبرد : R410َA – شدت جریان در لحظه استارت : ۱۰.۷/۱۰۹ A – توان مصرفی : ۲.۴۹/۲.۴۴ kW
    برچسب انرژی : +++A – سطح صدا : ۴۸/۴۲/۳۷/۳۳ dB – سایز اتصالات : لوله رفت (مایع) ۹.۵۲mm لوله برگشت (گاز) ۱۵.۸۸mm
    حداکثر مسافت لوله کشی افقی : ۵۰ m – حداکثر مسافت لوله کشی عمودی : ۳۰ m – متعلقات : ریموت کنترل
    نوع دستگاه :دیواری – ظرفیت اسمی BTU : ۳۰۰۰۰


دیگر محصولات ما :

کولرگازی مدل ASGA30FUTA

کولرگازی مدل ASGS30LFCA

کولرگازی مدل ASGS30AWT

کولرگازی مدل ASGC30RWT

اجنرال بازدید : 138 جمعه 08 فروردین 1399 نظرات (0)



اسپلیت 36000 اجنرال تولید شرکت اجنرال است، یکی از کمپانی هایی است که کارهای بسیاری را بر روی مصرف انرژی کولرهای گازی خود انجام داده و توانسته است یکی از شرکت هایی باشد که کولر گازی اینورتر را روانه بازار کند. به دلیل استقبال پرشور و بی‌نظیر کاربران از این نوع کولر گازی ۳۶۰۰۰ دیگر کمپانی ها تصمیم گرفتند تا این گزینه را به محصولات خود اضافه کنند. کولرهای اینورتر فصل جدیدی از تولید لوازم تهویه ای را به وجود آورده اند که خرید این اسپیلت ها از لحاظ اقتصادی می تواند بسیار به صرفه باشد. اگرچه قیمت این نوع اسپلیت ها در مقایسه با سایر کولرهای گازی معمولی قدری ارزان‌تر است اما بهینه سازی مصرف برق و پایین آوردن استهلاک دستگاه در یک دوره 1 ساله مصرف، هزینه اضافی خرید را جبران می‌کند. یکی از پیشنهادهای شرکت اجنرال کولر گازی اجنرال 36000 فول دی سی اینورتر است.
اسپلیت 36000 اجنرال فول دی سی اینورتر

اسپلیت 36000 اجنرال را با قیمت ارزانتر از تمام فروشگاه‌های اینترنتی خریداری کرد. فرا رسیدن فصل گرما وجود کولر در منازل بسیار ضروری و حائز اهمیت است. از بین کولرهای گازی موجود کولر گازی و کولر معمولی، کولر گازی اجنرال جز پرکاربردترین کولرها می‌باشند. دلیل این استفاده زیاد از این کولرها این است که کولرهای گازی برخلاف کولرهای معمولی به سرعت گرمای محیط را دفع و هوای محیط را خنک می‌کنند. لحظات گرم  و طاقت فرسای تابستان را می‌توانید با اسپلیت کم مصرف اجنرال پر کنید. این برند یکی از بهترین و معتبر ترین برندها در زمینه سیستم‌های تهویه مطبوع خانگی به شمار می‌رود. کولر گازی اینورتر اجنرال ۳۶۰۰۰ با دارا بودن ویژگی تولید سرما و گرما می‌تواند در فصل گرم و سرد سال همراهی مطمئن برای شما باشد و محیطی دلپسند و خوشایند را برای شما فراهم می‌کند. کولرهای گازی اجنرال به طور کلی در ظرفیت‌های اسپلیت اجنرال 12000، 18000، 24000، 36000، 48000، 60000 تولید می‌شوند که شما با توجه به ظرفیت و بزرگی محیط خود یکی از این چهار ظرفیت را انتخاب می‌نمایید.

 
 
کولر گازی ۳۶۰۰۰ اجنرال سرمای اتاق را تضمین می‌کند

در کولر گازی اجنرال 36000 فول دی سی اینورتر سرمایش سریع از طریق بازده بالا انجام می‌شود و این بدین معنی است که شما در کمترین زمان ممکن می‌توانید دمای اتاق را به دمای دلخواه خود برسانید. کولر گازی اجنرال دارای رده مصرف انرژی +++A می‌باشد که این رده نشان دهنده میزان مصرف پایین انرژی آن است و این ویژگی باعث شده که از استقبال ویژه مصرف کنندگان برخوردار گردد. کولر گازی اجنرال ۳۶۰۰۰ فول دی سی اینورتر به گونه‌ای طراحی شده است که می‌تواند مصرف انرژی را تا 60% کاهش دهد و اگر در حالت اسمارت قرار گیرد نیز می‌تواند 15% دیگر هم از میزان برق مصرفی خود را کم کند. در مجموع قادر به کاهش 75% میزان مصرف برق خواهد بود که این یک مزیت فوق العاده به شمار می‌آید.

 
مصرف برف اسپلیت 36000 اجنرال ASGS36LFCA 2019

مصرف برق کولر گازی اسپلیت اجنرال 36000 فول دی سی اینورتر در استارت اولیه 4.8 آمپر می‌باشد که این مقدار در ادامه به 4.2 آمپر کاهش می‌یابد. موتور کولر گازی اجنرال ۳۶۰۰۰ فول دی سی اینورتر توسط شرکت کاوازاکی ژاپن طراحی و تولید می‌شود و در کشور تایلند مونتاژ می‌گردد. موتور این نوع کولر گازی از نوع روتاری است که دارای اینورتر دی سی و کمپرسور اسکرول برای مناطق جنوب و یا شمالی می‌باشد. برد اینورتر دی سی جزو پیشرفته ترین سیستم‌های کاهش مصرف برق به شمار می‌آید که در کولر گازی اجنرال 36000 فول دی سی اینورتر بکار برده شده است. این سیستم بیشتر در کولرهای گازی استفاده می‌شود که از کمپرسور روتاری حاره‌ای بهره می‌برد.

اسپلیت ۳۶۰۰۰ اجنرال فول دی سی اینورتر دارای سیستم ضد گرد و غبار و ضد باکتری و همچنین ضد حساسیت می‌باشد که می‌تواند هوای بسیار سالم مطبوع و دلنشینی را برای کاربر فراهم کند.  قدرت پرتاب باد این کولر گازی 20 متر است که می‌تواند جریان هوای ایجاد شده را در سه جهت به متراژ 110 تا 150 متر مربع به راحتی پخش کند و این فضا را کاملا پوشش دهد. فرایند سرمایش این نوع کولر گازی بسیار سریع می‌باشد. از ویژگی‌های دیگر کولر گازی یا اسپلیت اجنرال 36000 فول دی سی اینورتر می‌توان به قابل شستشو بودن پنل، علامت نشان دادن زمان تمیز کردن فیلتر، تغییر روش خودکار، تنظیم خودکار جریان هوا اشاره نمود. این نوع کولر گازی با طراحی کوچک، چرخش خودکار پره‌های نوسان، صدای کم، عملکرد قوی و فین‌های طلایی یکی از بهترین کولرهای موجود در بازار به شمار می‌رود که دارای 5 سال گارانتی، برخوردار می‌باشد.

یکی از فاکتورهای مورد توجه کاربران این است که کمپرسور استفاده شده در کولر گازی باید طول عمر طولانی و همچنین صدای کمی داشته باشد. چرا که با استفاده مکرر در طی چندین سال، صداهای ایجاد شده توسط این کمپرسورها افزایش می‌یابد. کولر گازی اجنرال ۳۶۰۰۰ فول دی سی اینورتر دارای طول عمر زیاد و صدای بسیار کم می‌باشد.

مصرف برف اجنرال ASGS36LFCA 2019

 
برد فول دی سی اینورتر کولر گازی اجنرال 36000 فول دی سی اینورتر

کولر گازی اجنرال 36000 فول دی سی اینورتر دارای بردی است که مصرف برق کولر گازی را به طرز فوق العاده باورنکردنی کاهش داده است که این کولر گازی را جز یکی از کم مصرف ترین کولرهای موجود در بازار نمود. بُرد نصب شده در کولر گازی اجنرال ۳۶۰۰۰ فول دی سی اینورتر میزان مصرف برق را تا 60% کاهش می‌دهد. این تکنولوژی توانسته است بر روی قطعات کولر گازی تاثیرات مثبتی بگذارد و عمر این قطعات را افزایش دهد. در نتیجه استفاده کنندگان از این نوع کولر گازی احساس راحتی دارند و هزینه اضافی برای قیمت بالای انرژی برق پرداخت نخواهند نمود.

 
نحوه کار کرد بُرد اینورتر اسپلیت ۳۶۰۰۰

کولرهای گازی معمولی برای تنظیم درجه حرارت مشخص باید به طور مداوم خاموش و روشن گردد و در نتیجه انرژی الکتریکی بسیار زیادی مصرف می‌کنند. اما کمپرسورهای اینورتر برای حفظ درجه حرارت مورد نظر به طور مداوم و پیوسته سرعت کمپرسور را تنظیم می‌کند که این عامل باعث کاهش نوسانات برقی، صرفه جویی بسیار قابل توجه و کاهش سر و صدای اضافی خواهد شد. در واقع اینورتر به سیستمی اطلاق می‌شود که با آماده به کار بودن همیشگی کولر مانع از خاموش شدن کامل آن می‌شود. در کولرهایی که از اینورتر استفاده نشده است، با رسیدن دما به مقدار تنظیم شده کولر خاموش می‌شود و سپس با افزایش مجدد دما، دوباره کولر روشن خواهد شد و این فرایند روشن و خاموش شدن کولر پیوسته ادامه می‌یابد. در واقع یکی از عوامل افزایش مصرف برق، استارت اولیه کولر و روشن شدن آن است پس در نتیجه با روشن شدن‌های مکرر مصرف برق بیشتر می‌شود. اما تکنولوژی اینورتر استفاده شده در این نوع کولر گازی وقتی دما به حد مطلوب می‌رسد از خاموش شدن کولر جلوگیری می‌کند و فقط دور موتور را کاهش می‌دهد و آن را روی حالت ذخیره انرژی قرار می‌دهد و دما را نیز کنترل کرده و روی همان درجه مطلوب تنظیم شده نگه می‌دارد.

 
ویژگی اسمارت کولر گازی اجنرال 36000 فول دی سی اینورتر

در جدیدترین تولیدات کولرهای گازی سال 2018، شرکت اجنرال توانسته است قابلیت اسکن هوشمند و اسکن را به کولرهای گازی خود اضافه کند. این اسکن که با استفاده از اشعه ماورای بنفش صورت می گیرد، هر 30 دقیقه یک بار محل را به طور کامل شناسایی و اسکن می کند. در این صورت اگر فردی در محیط حضور نداشته باشد دور موتور را پایین می آورد و بر عکس اگر افراد جدیدی به محل اضافه شوند، دور موتور را به صورت خودکار افزایش می دهد. قابلیت اسکن به گونه ای است که حتی اگر فردی در گوشه اتاق هم نشسته باشد، اسکنر آن را تشخیص داده و جریان هوا را در جهت فرد هدایت می کند که با این کار 13% از برق مصرفی را کاهش خواهد داد. کولر گازی اجنرال 36000 فول دی سی اینورتر از این قابلیت نیز برخوردار است.

در کولر گازی اجنرال ۳۶۰۰۰ فول دی سی اینورتر کاربر قادر به کنترل مصرف انرژی خواهد بود. این قابلیت آی کنترل I-CONTROL نام دارد و شما می توانید سطح آمپر را کنترل نموده و مصرف انرژی را کنترل نمایید.

 
حالت خواب اسپلیت اجنرال 36000 فول دی سی اینورتر

حالت خواب یکی دیگر از قابلیت های اسپلیت اجنرال 36000 فول دی سی اینورتر می باشد که شما می توانید با استفاده از ریموت کنترل، حالت خواب را روی کولر تنظیم کنید. حالت خواب در کولر گازی اجنرال ۳۶۰۰۰ فول دی سی اینورتر با افزایش دما در هر نیم ساعت صورت می گیرد. بنابراین با این روش، کولر گازی دمای مناسبی را در طول شب برای شما فراهم می کند. یکی دیگر از قابلیت های فوق العاده این نوع کولر گازی، تنظیم کردن 24 ساعته آن می باشد که به شما این امکان را می دهد تا در هوای عالی و صدای کم کمپرسور، خوابی راحت داشته باشید.

در کولر گازی اجنرال 36000 فول دی سی اینورتر حالت جن GEN وجود دارد که میزان مصرف انرژی کولر را کاهش می دهد تا دیگر دستگاه ها و لوازم خانگی بتوانند به راحتی و بدون کمبود فشار برق کار کنند.

سیستم مراقبت از نوسانات ولتاژ برق، این نوع کولر گازی را از آسیب احتمالی ایجاد شده از نوسانات ولتاژ برق محافظت می کند. این سیستم شامل LVS (روشن شدن با ولتاژ پایین)، AVS (تغییر ولتاژ بطور خودکار) و HVS  (ولتاژ بالای بی خطر) می باشد. LVS و HVS باعث جلوگیری از کم و زیاد شدن ولتاژ برق می شوند و AVS در هنگام نوسان ولتاژ برق در یک محدوده خاص، ولتاژ پایدار و ثابتی را فراهم می‌کند.

کولر گازی اجنرال 36000 فول دی سی اینورتر طراحی باریک و مدرنی دارند که به راحتی قابل نصب خواهند بود. آنها دارای فیلترهای کشویی هستند که تمیز کردن را آسان می کند. و علاوه بر آن دارای صفحه نمایشی است که وضعیت کولر و درجه مصرفی را نشان می دهد.

کولر گازی اجنرال ۳۶۰۰۰ فول دی سی اینورتر دارای دو قسمت خارجی و داخلی می باشد. قسمت خارجی، وظیفه خنک کردن گاز را انجام می دهد که باید حتما در فضای باز بیرونی نصب شود. این قسمت دارای بدنه فلزی می باشد و باید روی پایه های مخصوص نصب شود که با اتصالات و لوله ها به پنل داخلی وصل می گردد.
کولر گازی اجنرال 36000 فول دی سی اینورتر دارای وزن بسیار کم و مناسب است بطوریکه شما به راحتی قادر به نصب آن بر روی دیوار هستید. این دستگاه دارای تکنولوژی جت کول JETCOOL است که هوای سرد را با کیفیت فوق العاده بالا می تواند برای شما فراهم کند.

گاز استفاده شده در این نوع کولر گازی R410a می باشد که این گاز از ترکیب دو گاز  R-125 (CF3CHF2) و R32 (CH2F2) به صورت 50/50 تشکیل شده است. این گاز از لحاظ سرمادهی بسیار خوب بوده و دارای نقطه جوش 51.4- درجه است که در مقایسه با R22 که نقطه جوشی معادل 40.8 درجه دارد، بازده بسیار بالاتری داشته و با ODP سازگار است. این گاز برای مبدل های حرارتی کوچک مانند کولر گازی بسیار کارایی دارد. در کولر گازی اجنرال 36000 فول دی سی اینورتر از گاز R410a استفاده شده است. چرا که این گاز بسیار کارآمد بوده و می تواند حرارت بیشتری را جذب و رها کند.

 این کولر دارای فیلتر پلاس مستر آیونایزر می باشد که با تولید بیش از 3 میلیون یون در دقیقه باعث نابودی ذرات ریز معلق در هوا، میکروب ها، باکتری ها و ذرات آلرژی زا می شود. به علاوه قادر به یونیزه کردن پرده ها و مبلمان نیز خواهد بود. تا شما بتوانید در محیطی کاملا سالم و امن تنفس و زندگی کنید. این فیلتر 3 میلیون یون به عنوان یک لایه مکمل باعث ازبین رفتن باکتری های موجود در هوا می شود. شما می توانید برای اینکه راندمان کولر گازی را بالا ببرید، هریک ماه یکبار فیلتر کولر گازی را جدا کرده و تمیز کنید.

 
کولر گازی اجنرال 36000 فول دی سی اینورتر دارای ویژگی های زیر می باشد:

    حالت صرفه جویی: حداکثر جریان عملکرد را محدود می سازد و با جلوگیری از مصرف انرژی، به کار خود ادامه می دهد.
    پره های نوسان باد به سمت بالا یا پایین: این پره ها به طور خودکار به سمت بالا یا پایین می چرخند.
    تنظیم خودکار جریان هوا: مایکروکامپیوتر موجود، جریان هوا را به طور موثر و صحیح براساس تغییرات دمایی اتاق تنظیم می کند.
    تغییر روش خودکار: دستگاه بر اساس دمای تنظیم شده توسط کاربر و همچنین دمای اتاق، به طور خودکار بین وضعیت گرمایش و سرمایش تغییر می کند.
    روشن شدن مجدد به طور خودکار: در صورت قطع موقت برق به محض اتصال مجدد آن، دستگاه تهویه مطبوع به طور خودکار در همان وضعیت عملکرد قبلی خود روشن شده و شروع به کار می کند.
    تایمر خواب: مایکروکامپیوتر به طور خودکار دمای اتاق را به تدریج تغییر می دهد تا شما بتوانید خواب راحتی داشته باشید.
    حالت پر قدرت: در این حالت، عملکرد دستگاه در حداکثر جریان هوا و حداکثر سرعت کمپرسور می باشد که به سرعت اتاق را به محیطی مطلوب تبدیل خواهد کرد.
    حالت کم صدا: میزان صدای پنل خارجی این دستگاه را می توان انتخاب نمود.
    علامت فیلتر: این علامت از طریق یک چراغ، زمان تمیز کردن فیلتر را متذکر می شود.
    فیلتر یون بو زدایی بادوام: این فیلتر با استفاده از اکسیداسیون و کاهش اثرات یون های تولید شده توسط سرامیک دارای ذرات بسیار ریز، و همچنین از طریق تجزیه شدید بوهای جذب شده، عمل بو زدایی را به بهترین وجه ممکن انجام می دهد.
    فیلتر عصاره سیب: ذرات ریز گرد و غبار، تخم غیرقابل مشاهده قارچ و جانوران ریز مضر، توسط الکتریسیته ساکن جذب فیلتر شده و توسط عنصر اسید فنیک گرفته شده از سیب، از رشد بیشتر آنها جلوگیری کرده و در نتیجه ذرات غیرفعال شده و هوای مطبوعی را ارائه می دهد.

دیگر محصولات :


کولرگازی مدل ASGA36FUTA
کولرگازی مدل ASGA36FETA-P

اجنرال بازدید : 43 جمعه 08 فروردین 1399 نظرات (0)


کولرگازی اینورتر 24000 اجنرال مدل AOGR24LFCA

امروزه یکی از اصلی‌ترین معیارها برای انتخاب کولر گازی این است که دارای مصرف انرژی کم و طراحی زیبا باشد و همچنین بتواند در سریعترین زمان ممکن محیط مورد نظر را گرم یا خنک کند. کولر گازی 24000 اجنرال از شرکت اجنرال با استفاده از دانش و فناوری نوین توانسته است در جهت کاهش مصرف انرژی، کاهش صدای ایجاد شده و بالا بردن طول عمر کولرهای گازی پیشرفت های چشمگیری را داشته باشد. کولر گازی اینورتر 24000 اجنرال مدل AOGR24LFCA یکی از محصولاتی است که می‌تواند تمامی این نیازها را به خوبی برطرف سازد.
کولر گازی اینورتر 24000 اجنرال مدل AOGR24LFCA

کولر گازی اینورتر 24000 اجنرال مدل AOGR24LFCA از ظرفیت بالاتر از ۲۴۰۰۰ بهره می‌برد و بهترین گزینه برای مناطق گرم و حاره‌ای می‌باشد. این دستگاه جز باکیفیت‌ترین محصولات شرکت اجنرال می‌باشد. و این نوع کولر گازی می‌تواند بهترین انتخاب برای سالن‌ها و مکان‌های عمومی باشد. آنها دارای ظرفیت فوق العاده برای خنک یا گرم کردن در کمترین زمان هستند. موتور استفاده شده در این نوع کولر بسیار با کیفیت بوده و به گونه‌ای است که کم مصرف ترین کولر گازی که انرژی بسیار پایینی دارد.

 

این کولر گازی ۲۴ هزار که می‌توان کم مصرف ترین کولر گازی در توان 24 هزار دانست و از لحاظ قیمت این کولر گازی خیلی مناسب بوده و مشتری هایی که خریداری کردن و تماس می‌گیرند خیلی راضی هستن. شرکت اجنرال کولر گازی‌هایی که خوش فروش ترین توان و پرطرفدارترین کولر گازی ۲۴ هزار را در بین مردم محبوبیت زیادی دارد. یکی از المان‌های کلیدی و قابل توجه برای کاربران این است که کمپرسور استفاده شده در این نوع اسپلیت طول عمر طولانی دارد و همچنین از سر و صدای کمی برخوردار است، همچنین استفاده طولانی مدت از آن در طی چندین سال، صداهای ایجاد شده توسط این کمپرسورها افزایش نمی‌یابد. این کمپرسور از دوام و طول عمر بالایی برخوردار می‌باشد.

 

عکس کولر گازی 24000 دی سی اینورتر کم مصرف اجنرال

 

این نوع کولر گازی اجنرال دارای صدای بسیار ناچیز بوده که بر اساس استانداردها ساخته شده است. فیلتر پلاسمایستر ایونیزر Plasmaster Ionizer استفاده در فیلترهای تصفیه هوای کولر گازی اینورتر 24000 اجنرال مدل AOGR24LFCA به دلیل دارا 3 میلیون یون، هوای تولید شده را عاری از هرگونه خطر و کثیفی می‌کند. از دیگر قابلیت های این کولر می‌توان به قابلیت جلوگیری از ورود میکروب‌ها و قارچ‌ها به داخل محیط اشاره کرد. جریان هوای ایجاد شده توسط این نوع کولرها قابل تنظیم است که جریان را در زوایای مختلف در اختیار شما می‌گذارد. این نوع کولر گازی اجنرال های می‌تواند در چهار جهت مختلف جریان را پخش کند. بنابراین مشکلی بابت عدم رسیدن جریان به نقطه‌ای خاص نخواهید داشت. طراحی فوق العاده زیبا آن سبب شده است که بتوان آن را در همه قسمت‌های خانه بکار برد.

کولر گازی اینورتر ۲۴۰۰۰ اجنرال مدل AOGR24LFCA دارای قابلیت آی کنترل I-CONTROL است که به کاربر این امکان را می‌دهد که بتواند آمپر ورودی را تنظیم کند و مصرف انرژی را کنترل نماید.

 
کمپرسور اینورتر کولر گازی 24000 اجنرال

همانطور که میدانید کولر گازی معمولی برای تنظیم درجه حرارت مشخص باید به طور پیوسته خاموش و روشن گردند که این عامل باعث مصرف بسیار زیاد انرژی الکتریکی می‌گردد. اما کمپرسورهای اینورتر برای حفظ درجه حرارت مورد نظر بطور مداوم و پیوسته سرعت کمپرسور را تنظیم می‌کند که سبب کاهش نوسانات برقی، صرفه جویی در مصرف برق و کاهش سر و صدا خواهد شد. در واقع اینورتر به سیستمی گفته می‌شود که با آماده به کار بودن همیشگی کولر مانع از خاموش شدن کامل آن می‌شود. در کولرهایی که از اینورتر استفاده نشده است، با رسیدن دما به مقدار تنظیم شده، کولر خاموش می‌شود و سپس با افزایش مجدد دما، دوباره کولر روشن شده و به کار خود ادامه می‌دهد و این فرایند روشن و خاموش شدن کولر پیوسته در حال انجام است. یکی از عوامل افزایش مصرف برق، استارت اولیه کولر و روشن شدن آن است که با روشن شدن‌های مکرر مقدار انرژی مصرفی بیشتر می‌شود. اما تکنولوژی اینورتر این نوع کولرها به گونه‌ای است که وقتی دما به حد مطلوب و تعیین شده می‌رسد از خاموش شدن کولر جلوگیری می‌کند و فقط دور موتور را کاهش می‌دهد و آن را روی حالت ذخیره انرژی قرار می‌دهد و دما را نیز کنترل کرده و روی همان درجه تعیین شده نگه می‌دارد.

 

برای مشاهده نحوه نصب آسان کولر گازی در 5 دقیقه حتما ببینید

 

سیستم دی سی اینورتر DC inverter: برد اینورتر دی سی (DC) جزو پیشرفته ترین سیستم‌های کاهش مصرف برق به شمار می‌آید که در کولر گازی اینورتر ۲۴۰۰۰ اجنرال مدل AOGR24LFCA بکار برده شده است. این سیستم بیشتر در کولرهای گازی استفاده می‌شود که از کمپرسور روتاری حاره‌ای بهره می‌برد.

تفاوتی که این نوع کولرها با کولرهای گازی دیگر دارند در گاز استفاده شده در آن‌ها است. گاز مورد استفاده در آنها R410 می‌باشد برخلاف کولرهای گازی دیگر که از گاز R22 استفاده می‌کنند. این گاز هم با محیط زیست سازگار تر است و ضرر کمتری برای آن دارد هم باعث خنک کنندگی بیشتری نسبت به گاز R22 است و مقدار دمای پایین تری دارد در نتیجه فرایند خنک شدن سریعتر صورت می پذیرد و در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می‌شود. گاز استفاده شده در این نوع کولر گازی دارای رده انرژی +++A است تا موتور دستگاه بتواند در سرعت‌های متغیر کار کند و مصرف انرژی برق را تا %73 کاهش می‌دهد.

کولرگازی اینورتر 24000 اجنرال دارای حالت جن GEN می‌باشد که مصرف انرژی را کاهش می‌دهد تا لوازم خانگی و دستگاه‌های دیگر بتوانند به راحتی و بدون کمبود فشار با کولر گازی کار کنند.

برد دی سی اینورتر
 

سیستم مراقبت از نوسانات ولتاژ برق تعبیه شده برای این نوع کولر گازی سبب شده تا از آسیب‌های احتمالی جلوگیری شود. این سیستم شامل:
· LVS: روشن شدن با ولتاژ پایین
· AVS: تغییر ولتاژ بطور خودکار
· HVS: ولتاژ بالای بی خطر
· LVS و HVS از کم و زیاد شدن ولتاژ برق جلوگیری می‌کنند.
· AVS باعث پایدار و ثابت شدن ولتاژ در هنگام نوسان ولتاژ برق می‌گردد.

کولر گازی 24000 اجنرال AOGR24LFCA دارای طراحی بسیار مدرن و باریک است که به راحتی قابل نصب و حمل می‌باشد. فیلترهای کشویی آنها قابلیت شستشو دارد و به آسانی تمیز می‌شوند. بعلاوه صفحه نمایش وضعیت کولر و درجه مصرفی آن را نشان می‌دهد، برای این که اطلاع خوب از  قیمت کولر گازی داشته باشیم می‌توان محصولاتما را بررسی کنید، جدیدترین قیمت کولر گازی به نصبت بوجه خود انتخاب کنید.

 

 

شبکه‌های داخل یونیت داخلی کولر گازی 24000 اجنرال مدل AOGR24LFCA به گونه‌ای است که باعث می‌شود هوا در چهار جهت توزیع گردد به طوری که به صورت یکسان همه فضا را در بر می‌گیرد و دیگر نیاز به نشستن جلوی کولر برای بیشتر خنک شدن نیست.
کولر گازی اینورتر ۲۴۰۰۰ اجنرال مدل AOGR24LFCA دارای دو قسمت خارجی و داخلی است که قسمت خارجی آن وظیفه خنک کردن گاز را دارد و این قسمت باید در فضای و محیط وسیع و باز قرار گیرد. قسمت خارجی دارای بدنه‌ای فلزی است که باید روی پایه های مخصوص نصب گردد و با اتصالات و لوله‌ها به پنل داخلی متصل شوند

وزن کم و مناسب کولر گازی اجنرال مدل AOGR24LFCA شما را قادر به نصب راحت آن بر روی دیوار خواهد ساخت. این دستگاه دارای تکنولوژی جت کول JETCOOL می‌باشد که هوای سرد ایجاد شده را با کیفیتی عالی به داخل پخش می‌کند.
ویژگی های اسمارت کولر گازی 24000 اجنرال

کولر گازی اینورتر 24000 اجنرال مدل AOGR24LFCA دارای ویژگی اسمارت اسکن SMART SCAN هستند. به گونه‌ای که در هر 20 دقیقه یکبار با استفاده از اشعه ماورای بنفش و با اسکن دمای بدن افراد حاضر در محیط، تعداد افراد حاضر در محیط را بررسی می‌کند و در حالتی که کسی در محیط وجود نداشته باشد به وسیله اسکن هوشمند خود عدم حضور فرد را تشخیص داده و تعداد دور فن خود را پایین می‌آورد. در نتیجه میزان قابل توجهی انرژی صرفه جویی خواهد شد.

طراحی درست خروجی هوا سبب شده است تا انتشار جریان هوایی بطور سریع و با قدرت صورت بپذیرد و اتاق به سرعت خنک گردد. ظرف مدت سه دقیقه جریان هوای سرد ایجاد شده در محیط پراکنده شده و باعث کاهش دما می‌شود.
از دیگر مشکلاتی که کولرهای گازی با آن مواجه هستند مشکل زنگ زدگی و فرسایش کولرها می‌باشد. باید طوری ساخته شوند که بتوانند در شرایط بد جوی دوام آورده و به کار خود ادامه دهند و هیچگونه خللی در کار آنها ایجاد نشود. شرکت اجنرال برای جلوگیری از این زنگ زدگی و فرسایش قسمت خارجی دستگاه (کندانسور) از پره‌هایی (فین‌هایی) که با یک لایه اپوکسی طلایی رنگ پوشانده شده‌اند، استفاده کرد است. در نتیجه این لایه مبدل حرارتی را از زنگ زدگی و خوردگی در شرایط مختلف آب و هوایی حفظ کرده و طول عمر دستگاه افزایش می‌یابد.

 



دکمه اسلیپ SLEEP در کولر گازی 24000 اجنرال مدل AOGR24LFCA برای تنظیم دما در هنگام خواب تعبیه شده است. اتفاق ممکن است برای بسیاری از شما افتاده باشد که وقتی در اتاقی خوابیده‌اید و کولر روشن است پس از مدتی یا از سرما بیدار می‌شوید یا ممکن است بعد از بیدار شدن دچار سرماخوردگی و گلو درد شده باشید. دکمه اسلیپ در این دستگاه بطور خودکار دما را در حالت سرد در دو ساعت اول دما را در هر ساعت 1 درجه افزایش و در حالت گرما دما را 1 درجه کاهش می‌دهد و پس از آن دما بطور 5 ساعت ثابت باقی می‌ماند و سپس خاموش می‌شود. از طرفی دیگر این قابلیت باعث صرفه جویی در هزینه و احساس خوشایندی در هنگام خواب خواهد شد. همچنین شما می‌توانید تایمر را طوری تنظیم کنید که در هنگام شب کولر به طور خودکار در زمان مشخص شده روشن گردد.

قدرت پرتاب باد این کولر گازی بسیار بالا است که می‌تواند جریان هوای ایجاد شده را در سه جهت در متراژ 40 تا 70 متر مربع به راحتی پخش کند و این فضا را کاملا پوشش دهد. کولر گازی اینورتر ۲۴۰۰۰ اجنرال مدل AOGR24LFCA از فن بولوور قوی برای پرتاب هوا استفاده می‌کنند و هوای تولید شده را با قدرت بالاتر از 20 متر پرتاب می‌کنند. این یک مزیت خوب برای این نوع دستگاه‌ها به شمار می‌رود و کابران مطابق با محیط استفاده خود باید از دستگاه‌هایی استفاده کنند که میزان پرتاب هوای آن با محیط مورد نظر هم خوانی داشته باشد. کولر گازی اینورتر 24000 اجنرال مدل AOGR24LFCA دارای فناوری هوشمند می‌باشد که هوای تولید شده را فقط در جهت کاربر هدایت می‌کنند و در صورت عدم حضور فرد در محیط، دستگاه آن را تشخیص داده و قدرت را به حداقل می‌رساند که نتیجه آن کاهش میزان مصرف انرژی خواهد بود.

حالت خواب راحت کولر گازی پیشنهاد فروش ویژه

 

فرایند سرمایش این نوع کولر گازی بسیار سریع می‌باشد. از ویژگی‌های دیگر کولر گازی اینورتر 24000 اجنرال مدل AOGR24LFCA می‌توان به قابل شستشو بودن پنل، علامت نشان دادن زمان تمیز کردن فیلتر، تغییر روش خودکار، تنظیم خودکار جریان هوا اشاره نمود. این نوع کولر گازی با طراحی کوچک، چرخش خودکار پره‌های نوسان، صدای کم، عملکرد قوی و فین‌های طلایی یکی از بهترین کولرهای موجود در بازار به شمار می رود که دارای 5 سال گارانتی می‌باشد.

یکی از فاکتورهای مورد توجه کاربران این است که کمپرسور استفاده شده در کولر گازی باید طول عمر طولانی و همچنین صدای کمی داشته باشد. چرا که با استفاده مکرر در طی چندین سال، صداهای ایجاد شده توسط این کمپرسورها افزایش می‌یابد. کولر گازی اینورتر 24000 اجنرال مدل AOGR24LFCA دارای طول عمر زیاد و صدای بسیار کم می‌باشد.

ریموت کنترل از راه دور برای کولر گازی ۲۴۰۰۰ اجنرال شما را قادر می‌سازد تا حالت‌های خنک کننده و یا گرم کننده را انتخاب کنید، میزان دما را کاهش یا افزایش دهید و حتی مدت زمان برنامه‌ها را به طور دلخواه تنظیم نمایید. این ریموت‌های کنترل دارای نمایشگر ال سی دی هستند که تمام حالت‌های فعال شده را نمایش می‌دهد.

فروش ویژه کولر گازی تنظیم دما اتاق

 
کولر گازی اینورتر 24000 اجنرال مدل AOGR24LFCA دارای ویژگی‌های زیر می‌باشد:

. حالت صرفه جویی: حداکثر جریان عملکرد را محدود می‌سازد و با جلوگیری از مصرف انرژی، به کار خود ادامه می‌دهد.
. پره‌های نوسان باد به سمت بالا یا پایین: این پره‌ها به طور خودکار به سمت بالا یا پایین می‌چرخند.
. تنظیم خودکار جریان هوا: مایکروکامپیوتر موجود، جریان هوا را به طور موثر و صحیح بر اساس تغییرات دمایی اتاق تنظیم می‌کند.
. تغییر روش خودکار: دستگاه بر اساس دمای تنظیم شده توسط کاربر و همچنین دمای اتاق، به طور خودکار بین وضعیت گرمایش و سرمایش تغییر می‌کند.
. روشن شدن مجدد به طور خودکار: در صورت قطع موقت برق به محض اتصال مجدد آن، دستگاه تهویه مطبوع به طور خودکار در همان وضعیت عملکرد قبلی خود روشن شده و شروع به کار می کند.
. تایمر خواب: مایکروکامپیوتر به طور خودکار دمای اتاق را به تدریج تغییر می دهد تا شما بتوانید خواب راحتی داشته باشید.
. حالت پر قدرت: در این حالت، عملکرد دستگاه در حداکثر جریان هوا و حداکثر سرعت کمپرسور می‌باشد که به سرعت اتاق را به محیطی مطلوب تبدیل خواهد کرد.

. حالت کم صدا: میزان صدای پنل خارجی این دستگاه را می‌توان انتخاب نمود.
. علامت فیلتر: این علامت از طریق یک چراغ، زمان تمیز کردن فیلتر را متذکر می شود.
. فیلتر یون بو زدایی بادوام: این فیلتر با استفاده از اکسیداسیون و کاهش اثرات یون‌های تولید شده توسط سرامیک دارای ذرات بسیار ریز، و همچنین از طریق تجزیه شدید بوهای جذب شده، عمل بو زدایی را به بهترین وجه ممکن انجام می‌دهد.
. فیلتر عصاره سیب: ذرات ریز گرد و غبار، تخم غیرقابل مشاهده قارچ و جانوران ریز مضر، توسط الکتریسیته ساکن جذب فیلتر شده و توسط عنصر اسید فنیک گرفته شده از سیب، از رشد بیشتر آنها جلوگیری کرده و در نتیجه ذرات غیرفعال شده و هوای مطبوعی را ارائه می‌دهد.

بنابراین شما به عنوان کاربر ابتدا با توجه به نیاز خود و محیطی که قرار است کولر گازی در آن نصب گردد، باید به مشخصات گفته شده برای هر یک از کولرهای گازی شرکت اجنرال توجه کرده و بهترین و به صرفه‌ترین انتخاب را انجام دهید. شما باید دقت داشته باشید که اگر کولری را انتخاب کنید که ظرفیتش از محیط مورد استفاده کمتر باشد در این صورت مقدار انرژی مصرفی افزایش می‌یابد یا بالعکس اگر ظرفیتش بیشتر باشد در نتیجه شما متحمل هزینه اضافی خواهید شد. بنابراین شما باید براساس نیاز خود محصول را انتخاب کنید. در اینجا پیشنهاد ما به شما خرید کولر گازی اینورتر 24000 اجنرال مدل AOGR24LFCA می‌باشد چرا که هم کیفیت و طول عمر بالایی دارد هم میزان مصرف انرژی و صدای ایجاد شده از آن بسیار پایین است.

 
بیشتر بخوانید درباره کولر گازی 24000

شما به عنوان خریدار به دنبال یک کولر گازی با مشخصات فنی خوب و طراحی زیبا هستید. کولری که بتواند هم در کمترین زمان فضای مورد نظر شما را خنک کند هم مقدار مصرف انرژی آن پایین باشد. همچنین این کولر باید بتواند در شرایط های مختلف آب و هوایی دوام بیاورد و هیچ گونه تاثیری روی کارکرد آن نداشته باشد. شرکت اجنرال گام‌های خوبی را در این زمینه برداشته است.
همانطور که می‌دانید در دهه هفتاد فعالیت های پژوهشی بسیاری در زمینه پایین آوردن میزان مصرف انرژی وسایل برقی انجام شد. چرا که مصرف انرژی در این دهه ها به اوج خود رسیده بود و در نتیجه باید کاری در جهت کاهش مصرف انرژی وسایل برقی از جمله یخچال، لباسشویی و کولر گازی انجام می‌گرفت. زیرا این وسایل پیوسته مورد نیاز افراد بودند. جهت برطرف کردن مشکل مصرف بیش از حد انرژی، شرکت‌های پیشرفته سعی کردند تا با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها گامی در جهت کاهش مصرف انرژی و مدیریت درست استفاده از آن بردارند. و این پیشرفت‌ها توانست هم سبک زندگی مردم را تغییر دهد و هم مدیریت درست انرژی را در برگیرد. اما باز هم رقابت در این عرصه سبب این شد که دوباره لوازم خانگی به سمت پر مصرف شدن حرکت کنند.
با توجه به فعالیت های انجام شده فقط تعداد انگشت شماری از فناوری‌های نوین باعث کاهش مصرف انرژی و ارائه قابلیت‌های جدید شدند و توانستند سطح دانش لوازم خانگی را ارتقا دهند. یکی از فناوری های استفاده شده در زمینه کاهش مصرف انرژی، سیستم اینورتر می‌باشد.


شرکت اجنرال بعنوان یکی از اولین کمپانی‌ها توانسته است گام‌های مثبتی را در زمینه کاهش مصرف انرژی بردارد. این شرکت توانسته است با بهره‌گیری از سیستم‌های اینورتر جز اولین شرکت‌های سازنده کولر گازی اینورتر باشد. استقبال بسیار زیاد از این نوع کولر گازی اینورتر سبب شد که بسیاری از کمپانی‌ها به دنبال استفاده از سیستم اینورتر برای محصولات خود باشند و این گزینه را به محصولات خود اضافه کنند. کولرهای اینورتر گامی جدید در زمینه تولید لوازم تهویه‌ای می‌باشند که خرید این اسپلیت‌های کولر گازی از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرف است. اگر چه قیمت آنها در مقایسه با اسپیلت‌های معمولی مقداری گران‌تر است اما بهینه سازی مصرف برق آن در مدت یک سال، هزینه اضافی پرداخت شده را جبران می‌کند. یکی از پیشنهادات ما کولر گازی اینورتر 24000 اجنرال مدل AOGR24LFCA است.

 

دیگر محصولات ما :

 

کولرگازی مدل ASGC24AXT

کولرگازی مدل ASGA24FUTV

کولرگازی مدل ASGA24FUTB

کولرگازی مدل ASGS24LFCA

اجنرال بازدید : 130 جمعه 08 فروردین 1399 نظرات (0)

کولر گازی 12000 مدل ASGS12LFCA اجنرال


کولر گازی اجنرال تکنولوژی پیشرفته جدید 2019 در کشور ژاپن تولید می شود، و بالاترین دوام در هر شرایط آب و هوای مختلف مقاومت طولانی با شرکت‌های دیگر تهویه مطبوع بالاترین امتیاز را در بین مردم ایران بوده است. موتور کولر گازی 12 هزار اجنرال مدل ASGS12LFCA از کمپرسور روتاری بهره می‌گیرد محصول جدید 2019 اجنرال با عملکرد سرمایشی و گرمایشی و تکنولوژی پیشرفته اینورتر، یک انتخاب خوب کم‌مصرف انرژی و صرفه‌جویی در برق بوده، محیط خود را به دمای دلخواه خود خنک کند، تنظیم دلخواه خود محیط اتاق یا محل کار خود حتی در مواقعی که کسی در اتاق نیست می‌تواند سرد نگه دارد.
کولر گازی 12000 اجنرال مدل ASGS12LFCA فروش ویژه

 
کولر گازی 12 هزار اجنرال مدل ASGS12LFCA سال 2019

کولر گازی اجنرال در چند سال اخیر پر طرفدارترین برند در کشور ما در بیبن مصرف کنندگان هر ایرانی شده است، کارایی و دوام بسیار طولانی این کولر گازی 12000 اجنرال کم مصرف با گرید +++A دارای برد الکتریکی اینورتر  کم مصرف است و از لحاظ قیمت کولر گازی مناسب ترین محصول می باشد.

امروزه استفاده از کولر گازی جزء اصلی‌ترین گزینه‌ها برای سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی منازل مسکونی و بخش‌های تجاری شده است. یکی از شاخصه‌های مهم در انتخاب کولر گازی مناسب این است که کولر گازی مورد نظر قدرت سردکنندگی و گرم کنندگی بالایی داشته باشد. از طرف دیگر علاوه بر زیبایی، مصرف انرژی در آن کم و به صرفه نیز باشد. به همین دلیل شرکت اجنرال کولر گازی اجنرال 12000 فول دی سی اینورتر خود را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 
گاز مصرفی کولر گازی اجنرال 12 هزار

گاز مصرفی که در اجنرال 12000 استفاده شده است از گاز R410A بهره می‌برد. این گاز هم با محیط زیست سازگارتر است و ضرر کمتری برای آن دارد هم باعث خنک کنندگی بیشتری نسبت به گاز R22 است و مقدار دمای پایین‌تری دارد در نتیجه فرایند خنک شدن سریعتر صورت می‌پذیرد و در مصرف انرژی نیز صرفه‌جویی می‌شود. تا موتور دستگاه بتواند در سرعت‌های متغیر کار کند و مصرف انرژی برق را تا %73 کاهش می‌دهد.

استفاده از گاز مبرد R410

 

توضیحات کوتاه


یکی از مهمترین شاخصه‌ها برای انتخاب یک کولر گازی خوب این است که دارای طراحی زیبا و شیک باشد، دو عملکرد سرد و گرم را در سریعترین زمان ممکن انجام دهد و مقدار انرژی مصرف شده توسط آن پایین باشد. همچنین این کولر باید بتواند در شرایط‌های مختلف آب و هوایی دوام بیاورد و هیچگونه تاثیری روی کارکرد آن نداشته باشد. شرکت اجنرال گام‌های خوبی را در این زمینه برداشته است و توانسته محصولات خوب و با کیفیتی را تولید نماید.

همانطور که می‌دانید در دهه هفتاد فعالیت‌های پژوهشی بسیاری در زمینه پایین آوردن میزان مصرف انرژی وسایل برقی انجام شد. چرا که مصرف انرژی در این دهه‌ها به اوج خود رسیده بود و در نتیجه باید کاری در جهت کاهش مصرف انرژی وسایل برقی از جمله یخچال، لباسشویی و کولر گازی انجام می‌گرفت. به همین دلیل جهت بر طرف کردن مشکل مصرف بیش از حد انرژی، شرکت‎های پیشرفته سعی کردند تا با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها گامی در جهت کاهش مصرف انرژی و مدیریت درست استفاده از آن بردارند. و این پیشرفت‌ها توانست هم سبک زندگی مردم را تغییر دهد و هم مدیریت درست انرژی را در بر گیرد. اما باز هم رقابت در این عرصه سبب شد که دوباره لوازم خانگی به سمت پر مصرف شدن حرکت کنند.
با توجه به فعالیت‌های انجام شده فقط تعداد انگشت شماری از فناوری‌های نوین باعث کاهش مصرف انرژی و ارائه قابلیت‌های جدید شدند و توانستند سطح دانش لوازم خانگی را ارتقا دهند. یکی از فناوری‌های استفاده شده در زمینه کاهش مصرف انرژی، سیستم فول دی سی اینورتر می‌باشد.

شرکت اجنرال یکی از اولین کمپانی‌هایی است که کارهای بسیاری را بر روی مصرف انرژی کولرهای گازی خود انجام داده و توانسته است یکی از نخستین شرکت‌هایی باشد که کولرگازی فول دی سی اینورتر را روانه بازار کند. به دلیل استقبال پرشور و بی‌نظیر کاربران از این نوع کولرگازی، دیگر کمپانی‌ها تصمیم گرفتند تا این گزینه را به محصولات خود اضافه کنند. کولرهای اینورتر فصل جدیدی از تولید لوازم تهویه‌ای را به وجود آورده‌اند که خرید این اسپیلت‌ها از لحاظ اقتصادی می‌تواند بسیار به صرفه باشد. اگر چه قیمت این نوع اسپلیت‌ها در مقایسه با سایر کولرهای گازی معمولی قدری گران تر است اما بهینه سازی مصرف برق و پایین آوردن استهلاک دستگاه در یک دوره 1 ساله مصرف، هزینه اضافی خرید را جبران می‌کند. یکی از پیشنهادهای شرکت اجنرال با توان 12 هزار  کولر گازی اجنرال 12000 فول دی سی اینورتر است.

تمام کولر گازی های شرگت اجنرال

 
کولر گازی اجنرال 12000 ASGS12LFCA بهترین انتخاب برای مناطق حاره ای

کولر گازی اجنرال 12 هزار فول دی سی اینورتر دارای ظرفیت بالاتر از 12000 و بهترین انتخاب برای مناطق گرم و حاره‌ای است. این دستگاه یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات شرکت اجنرال می‌باشد. این نوع کولرها با توجه به طراحی منحصر به فرد آنها می‌تواند بهترین گزینه برای مکان‌های 10 تا 25 متر مناسب باشد. ظرفیت این نوع کولرگازی به گونه‌ای است که به راحتی و در کمترین زمان قادر هستند محیطی که در آن استفاده می‌شوند را خنک و گرم کنند. موتور استفاده شده در کولر گازی اجنرال 12000 فول دی سی اینورتر بسیار کارآمد می‌باشد به گونه‌ای که میزان انرژی بسیار کمتری هدر می‌دهد و از طرف دیگر صدای ایجاد شده توسط آنها بسیار کمتر است. کولر گازی اجنرال 12000 فول دی سی اینورتر براساس استانداردها ساخته شده است.

 

محصولات مرتبط با توان‌های 12000

می توان در این توان به کولر گازی ال جی 12000 اشاره که که در این توان این و در 3 نوع مصرفی در بازار وجود دارد.

برند دیگری که در این توان 12 هزار وجود دارد کولر گازی 12000 بوش است می‌توان این محصول رو هم بخوانید.

اگر برای خرید برند کولر گازی گری 12000 می توان کلیک کنید و محصول گری در توان 12 هزار را مشاهده کنید.

 
فیلتر استفاده در کولر گازی 12000 اجنرال مدل ASGS12LFCA

فیلترهای تصفیه هوا تعبیه شده در این نوع کولرگازی به دلیل دارا بودن فیلتر پلاسمایستر ایونیزر پلاس Plasmaster Ionizer به کمک 3 میلیون یون، هوای ایجاد شده را عاری از هرگونه ریزگرد، غبار و کثیفی می‌کند. یکی دیگر از قابلیت‌های کولر گازی 12000 اجنرال قابلیت جلوگیری از ورود میکروب و باکتری‌ها به داخل فضا می‌باشد. جریان هوای این نوع کولرها قابل تنظیم است به گونه‌ای که شما می‌توانید در زوایای مختلف هوای گرم یا سرد را در اختیار داشته باشید. این کولر گازی می‌تواند به چهار جهت هوا و باد تولید شده را به محیط اطراف تزریق کند که خیال کاربر را از بابت سرد یا گرم شدن همه فضا راحت می‌کند. این نوع دستگاه دارای طراحی فوق العاده شیک و زیبایی می‌باشد که می‌توان آن را در همه قسمت‌های خانه نصب کرد.

بهره گیری از فیلتر ضد باکتری

 
کم صدا بودن تهویه اجنرال مدل ASGS12LFCA

یکی از المان‌های کلیدی و قابل توجه برای کابران این است که کمپرسور استفاده شده در کولر گازی اجنرال 12000 مدل ASGS12LFCA طول عمر طولانی دارد و همچنین از سر و صدای کمی برخوردار است. همچنین استفاده طولانی مدت از آن در طی چندین سال، صداهای ایجاد شده توسط این کمپرسورها افزایش نمی‌یابد. این کمپرسور از دوام و طول عمر بالایی برخوردار می‌باشد.

 
ویژگی های کنترل انرژی در مدل ASGS12LFCA

در کولر گازی اجنرال 12 هزار فول دی سی اینورتر کاربر قادر به کنترل مصرف انرژی خواهد بود. این قابلیت آی کنترل I-CONTROL نام دارد و شما می‌توانید سطح آمپر را کنترل نموده و مصرف انرژی را کنترل نمایید. این کولر دارای کمپرسور اینورتر از دوام و طول عمر بالایی برخوردار است.
همانطور که می‌دانید کولرهای گازی معمولی برای تنظیم درجه حرارت مشخص باید به طور پیوسته خاموش و روشن گردند که این عامل باعث مصرف بسیار زیاد انرژی الکتریکی می‌گردد. اما کمپرسورهای اینورتر برای حفظ درجه حرارت مورد نظر بطور مداوم و پیوسته سرعت کمپرسور را تنظیم می‌کند که سبب کاهش نوسانات برقی، صرفه جویی در مصرف برق و کاهش سر و صدا خواهد شد. در واقع اینورتر به سیستمی گفته می‌شود که با آماده به کار بودن همیشگی کولر مانع از خاموش شدن کامل آن می‌شود. در کولرهایی که از اینوتر استفاده نشده است، با رسیدن دما به مقدار تنظیم شده، کولر خاموش می‌شود و سپس با افزایش مجدد دما، دوباره کولر روشن شده و به کار خود ادامه می‌دهد و این فرایند روشن و خاموش شدن کولر پیوسته در حال انجام است. یکی از عوامل افزایش مصرف برق، استارت اولیه کولر و روشن شدن آن است که با روشن شدن‌های مکرر مقدار انرژی مصرفی بیشتر می‌شود.

اما تکنولوژی اینورتر کولر گازی اجنرال 12000 فول دی سی اینورتر به گونه‌ای است که وقتی دما به حد مطلوب و تعیین شده می‌رسد از خاموش شدن کولر جلوگیری می‌کند و فقط دور موتور را کاهش می‌دهد و آن را روی حالت ذخیره انرژی قرار می‌دهد و دما را نیز کنترل کرده و روی همان درجه تعیین شده نگه می‌دارد.
سیستم فول دی سی اینورتر Full DC inverter: برد اینورتر فول دی سی (DC) جزو پیشرفته‌ترین سیستم‌های کاهش مصرف برق به شمار می‌آید که در کولر گازی اجنرال 12000 فول دی سی اینورتر بکار برده شده است. این سیستم بیشتر در کولرهای گازی استفاده می‌شود که از کمپرسور روتاری حاره‌ای بهره می‌برد.

تنظیم دمای خانه تهویه مطبوع

 

در اجنرال 12000 فول دی سی اینورتر حالت جن GEN وجود دارد که میزان مصرف انرژی کولر را کاهش می‌دهد تا دیگر دستگاه‌ها و لوازم خانگی بتوانند به راحتی و بدون کمبود فشار برق کار کنند.
سیستم مراقبت از نوسانات ولتاژ برق، کولر گازی اجنرال 12000 فول دی سی اینورتر را از آسیب احتمالی ایجاد شده از نوسانات ولتاژ برق محافظت می‌کند. این سیستم شامل LVS (روشن شدن با ولتاژ پایین)، AVS (تغییر ولتاژ بطور خودکار) و HVS (ولتاژ بالای بی خطر) می‌باشد. LVS و HVS باعث جلوگیری از کم و زیاد شدن ولتاژ برق می‌شوند و AVS در هنگام نوسان ولتاژ برق در یک محدوده خاص، ولتاژ پایدار و ثابتی را فراهم می‌کند.

 
آسان نصب کنید و قابلیت های بی نظیر آن

کولرگازی اجنرال 12000 فول دی سی اینورتر دارای طراحی بسیار مدرن و باریک است که به راحتی قابل نصب و حمل می‌باشد. فیلترهای کشویی آنها قابلیت شستشو دارد و به آسانی تمیز می‌شوند. بعلاوه صفحه نمایش وضعیت کولر و درجه مصرفی آن را نشان می‌دهد.
اجنرال 12000 فول دی سی اینورتر دارای دو قسمت خارجی و داخلی می‌باشد. قسمت خارجی، وظیفه خنک کردن گاز را انجام می‌دهد که باید حتما در فضای باز بیرونی نصب شود. این قسمت دارای بدنه فلزی می‌باشد و باید روی پایه‌های مخصوص نصب شود که با اتصالات و لوله‌ها به پنل داخلی وصل می‌گردد.


وزن کم و مناسب اجنرال 12000 فول دی سی اینورتر شما را قادر به نصب راحت آن بر روی دیوار خواهد ساخت. این دستگاه دارای تکنولوژی جت کول JETCOOL می‌باشد که هوای سرد ایجاد شده را با کیفیتی عالی به داخل پخش می‌کند.
اجنرال 12000 فول دی سی اینورتر دارای ویژگی اسمارت اسکن SMART SCAN هستند. به گونه‌ای که با استفاده از اشعه ماورای بنفش و با اسکن دمای بدن افراد حاضر در محیط، در هر 30 دقیقه یکبار تعداد افراد حاضر در محیط را بررسی می‌کند و در حالتی که کسی در محیط وجود نداشته باشد به وسیله اسکن هوشمند خود عدم حضور فرد را تشخیص داده و تعداد دور فن خود را پایین می‌آورد. در نتیجه میزان قابل توجهی انرژی صرفه‌جویی خواهد شد.

طراحی درست خروجی هوا سبب شده است تا انتشار جریان هوایی بطور سریع و با قدرت صورت بپذیرد و اتاق به سرعت خنک گردد. ظرف مدت سه دقیقه جریان هوای سرد ایجاد شده در محیط پراکنده شده و باعث کاهش دما می‌شود.

قدرت پرتاب باد در جهات مختلف(قابل تنظیم در چهار جهت)

 
پرتاب باد در چهار جهت اتاق یا محل کار

پرتاب باد کولر گازی اجنرال 12000 ASGS12LFCA با بکار گیری فن بولوور قوی در قسمت پنل دستگاه، قدرت باد را تا 10 تا 15 متر تنظیم می‌کند. شما باید سعی کنید در هنگام خرید از کولرهایی استفاده کنید که دارای پرتاب باد حداقل بالای 10 متر باشند. برخی از مدل‌های جدید دارای فناوری هوش مصنوعی هستند که باد را فقط در جهت کاربر هدایت می‌کنند و در صورتی که فردی در اتاق حضور نداشته باشد قدرت را به حداقل می‌رساند که در نتیجه در مصرف برق صرفه‌جویی خواهد شد.


شبکه‌های داخل یونیت داخلی کولر گازی 12000 اجنرال فول دی سی اینورتر، اینورتر به گونه‌ای است که باعث می‌شود هوا در چهار جهت توزیع گردد بطوری که به صورت یکسان همه فضا را در بر می‌گیرد و دیگر نیاز به نشستن جلوی کولر برای بیشتر خنک شدن نیست.

 
مقاوم در برابر زنگ زدگی اجنرال 12000

از دیگر مشکلاتی که کولرهای گازی با آن مواجه هستند مشکل زنگ زدگی و فرسایش کولر ها می‌باشد. این کولرها باید طوری ساخته شوند که بتوانند در شرایط بد جوی دوام آورده و به کار خود ادامه دهند و هیچگونه خللی در کار آنها ایجاد نشود. شرکت اجنرال برای جلوگیری از این زنگ زدگی و فرسایش قسمت خارجی دستگاه (کندانسور) از پره‌هایی (فین‌هایی) که با یک لایه اپوکسی طلایی رنگ پوشانده شده‌اند، استفاده کرد است. در نتیجه این لایه مبدل حرارتی را از زنگ زدگی و خوردگی در شرایط مختلف آب و هوایی حفظ کرده و طول عمر دستگاه افزایش می‌یابد.

حالت خواب راحت، تنظیم دما اتاق

 
تنظیم خودکار دمای اتاق

کولر گازی اجنرال 12000 فول دی سی اینورتر دکمه ای به نام اسلیپ SLEEP تعبیه شده است. در این حالت دستگاه بطور خودکار دما را درحالت سرما در دو ساعت اول دما را در هر ساعت 1 درجه افزایش و در حالت گرما دما را 1 درجه کاهش می‌دهد و پس از آن دما بطور 5 ساعت ثابت می‌ماند و بعد خاموش خواهد شد. و این قابلیت از بیماری سرما خوردگی جلوگیری خواهد کرد چرا که بارها پیش آمده شما در اتاقی که کولر آن روشن بوده خوابیده‌اید و هوا آنقد سرد شده که پس از بیداری شما دچار گلو درد و سرماخوردگی شده‌اید. از طرفی دیگر این قابلیت باعث صرف جویی در هزینه و احساس خوشایند تری در هنگام خواب شب به شما خواهد داد. و یا حتی شما می‌توانید تایمر را طوری تنظیم نمایید که در هنگام شب که شما خواب هستید کولر بطور خودکار روشن گردد.

ریموت‌های کنترل از راه دور برای این دستگاه شما را قادر می‌سازد تا حالت های خنک کننده و یا گرم کننده را انتخاب کنید، میزان دما را کاهش یا افزایش دهید و حتی مدت زمان برنامه ها را به طور دلخواه تنظیم نمایید. این ریموت های کنترل دارای نمایشگر ال سی دی هستند که تمام حالت های فعال شده را نمایش می دهد.

همچینین شما میتوانید از مدل محصولات ذیل هم دیدن فرمایید :

 

کولرگازی مدل ASGC12AWC

کولرگازی مدل ASGG12JLCAZ

کولرگازی مدل ASGS12AUC

کولرگازی مدل ASGS12LECA

کولرگازی مدل ASGS12RWC

کولرگازی مدل ASGS12LFCA

اجنرال بازدید : 264 جمعه 08 فروردین 1399 نظرات (0)

کولر گازی 48000 مدل ASGS48LFCA اجنرال

 

دقت نمایید که کولر گازی اجنرال 48000 ASGS48LFCA فقط به عنوان یک کولر مطرح نبوده و ظرفیت این را دارد که در فصول سرد سال خانه‌های شما را گرم نماید. ظرفیت گرمایشی این کولر همانند ظرفیت سرمایشی آن مثال زدنی بوده و حتی در مناطقی که سرمای استخوان سوزی را تحمل می‌کنند، کاربرد دارد.
کولر گازی اجنرال 48000 ASGS48LFCA مجهز به نوین ترین تکنولوژی‌های روز جهان بوده و دارای سیستم‌های پرکاربردی چون سیستم نانو کم مصرف، سیستم فول دی سی اینورتر، سیستم دماسنج هوشمند، سیستم خودکار میکرو کامپیوتر می‌باشد.



این کولرگازی ۴۸۰۰۰ مجهز به 2 عدد فیلتر تصفیه‌ی هوا می‌باشد. فیلترهای تصفیه ی هوا تمامی ذرات معلق در هوا، مواد آلرژی زا مانند گرده‌های گل، بوهای نامطبوع مانند بوی سیگار، بوی فاضلاب، بوی دود، میکروارگانیسم‌های بیماری زا مانند ویروس‌ها، باکتری‌ها و کپک‌های منتشر شده از مواد غذایی فاسد را جذب کرده و هوای محیط مانند محل کار و منزل را مطبوع می‌کند. با خرید این کولر مشاهده خواهید کرد که نشست گرد و غبار بر روی وسایل خانه مانند میز تلویزیون، پرده‌ها و مبلمان کاهش یافته و در مواقعی که هوای بیرون پر از گرد و غبار و طوفانی است، گرد و غبار در فضای منزل پیچیده نمی‌شود.


یکی دیگر از مزیت های مهم کولر گازی اجنرال 48000 ASGS48LFCA این است که این کولر مصرف برق به شدت کمی دارد. دلیل مصرف برق کم این کولر وجود سیستم پیشرفته اینورتر و سیستم نانو و عملکرد هوشمند کولر می باشد. تمامی این موارد سبب شده اند تا رده ی مصرف انرژی این کولر در طبقه ی +++A قرار بگیرد، به طوری که مصرف برق این کولر 3/4 تا 3/8 آمپر می‌باشد.


یکی از موارد مهمی که کیفیت یک وسیله ی برقی را فارغ از نوع و کاربردی که دارد، مشخص می‌کند کیفیت و مقاومت قطعات در برابر شرایط بد آب و هوای و فیزیکی می‌باشد. خوشبختانه کیفیت و استاندارد به کار رفته شده در قطعات وسایل برقی شرکت اجنرال بر کسی پوشیده نیست و مصرف کنندگان این محصولات به خوبی می‌دانند که قطعات کولرهای گازی اجنرال در برابر فرسودگی، اکسایش، خوردگی اسیدی و خوردگی بازی مقاوم می‌باشند. رادیات طلایی از دیگر ویژگی‌های این کولر گازی اسپیلت ایستاده می‌باشد.

با هر خرید کولر گازی از فروشگاه ما یک هدیه رایگان بگیرید – این هدیه ها بصورت عمده با قیمت 300,000 تومان بفروش می‌رسد. یک هدیه با ارزش است.

خریدارانی که 10 عدد کولر گازی خریداری کنند یک جاروبرقی با قیمت 2 میلیون تومان هدیه خواهند گرفت. اگر 20 عدد کولر گازی باشد یک کولر گازی 12000 هدیه خواهند گرفت.



 

تنظیم خودکار جریان هوا در کولر اجنرال 48000 ASGS48LFCA


مایکرو کامپیوتر داخلی کولر گازی اجنرال 48000 ASGS48LFCA قابلیت‌های زیادی را برای کولر به همراه آورده است. این میکروکامپیوتر باعث می‌شود تا جریان هوا به صورت خودکار تنظیم شده و دمای اتاق به صورت یکنواخت تنظیم گردد. جریان هوای موثر که در جهت های مختلف به صورت عمودی و افقی پخش می‌شود، سبب شده تا سرمایش بسیار مطلوبی توسط این کولر ایجاد شود.


پره‌های پرتاب باد این کولر در چهار جهت عمودی، افقی، راست و چپ به چرخش در آمده و تمام زوایای محیط را خنک می‌کند.
حالت خواب این کولر نیز یکی از مزیت‌های مهم به شمار می‌رود، همه‌ی ما می‌دانیم که دمای بدن در حالت خواب پایین می‌آید که دلیل آن کاهش جریان خون در بدن می‌باشد، اگر دمای کولر را در حالتی که بیدار هستید تنظیم کرده و به خواب روید ممکن است در خواب سرما خورده و با حالتی ناخوشایند از خواب بیدار شوید، از طرفی حتی در مناطقی که هوا گرم است سحرگاه هوا رو به خنکی رفته و در برخی مناطق نیاز به کولر نیز نمی‌باشد،

برخاستن از خواب و خاموش کردن کولر برای همه‌ی ما زحمت دارد، حال اینکه حالت خواب نصب شده بر روی کولر گازی اجنرال 48000 ASGS48LFCA شما را از تمامی این دردسرها نجات می دهد. دماسنج هوشمند این کولر دما را اندازه گیری کرده و به صورت اتومات دمای اتاق را در حد مطلوبی نگه می دارد. با تنظیم تایمر می‌توانید بدون برخاستن از خواب ساعت خاموشی کولر را نیز تنظیم کنید.

 

مزیت های کولرگازی ۴۸۰۰۰ مدل ASGS48LFCA

هوشمند بودن کولر گازی اجنرال 48000 ASGS48LFCA


بسیاری از قابلیت هایی که وسایل برقی امروزی کسب کرده‌اند به دلیل هوشمند بودن آن ها می‌باشد. قابلیت کنترل از راه دور نیز به دلیل همین عملکرد هوشمند می‌باشد. با قابلیت کنترل از راه دور می‌توان کولر را خاموش و یا روشن کرد. حتی می‌توان فلاپ‌های کولر را نیز با این قابلیت از راه دور تنظیم نمود.

سایر مزیت های کولر اجنرال ASGS48LFCA


نصب راحت و نگهداری آسان از ویژگی‌های بارز یک وسیله ی برقی ایده آل است. کولر گازی اجنرال 48000 ASGS48LFCA از این ویژگی جدا نبوده و به راحتی قابل راه اندازی می‌باشد. پنل بیرونی این کولر به راحتی جدا شده و می‌توان به راحتی آن را شست و شو نمود. اسپیلت‌های قابل شست و شو و فیلترهای قابل شست و شو از ویژگی‌های دیگر این کولر می‌باشند.


راه اندازی مجدد خودکار از دیگر ویژگی‌های مطلوب می‌باشد، در هنگام وصل برق بعد از قطع شدن، نیازی به روشن کردن مجدد کولر نیست و کولر به صورت خودکار روشن می‌شود، این قابلیت در هنگامی که شما در خواب هستید بسیار کاربردی می‌باشد.


سیستم جذب رطوبت، مکش دوگانه کولر، وجود برنامه‌های پیش فرض، پنل دیجیتالی، فعالیت کولر بدون صدای اضافی که مربوط به کیفیت بالای موتور بوده و موتور بی صدا طراحی شده، تایمر خاموش و روشن شدن اسپیلت، وجود تکنولوژی تروپیکال، وجود 2 عدد چشمک هوشمند برای تشخیص حضور و یا عدم حضور افراد در محیط از دیگر قابلیت های این کولر می‌باشد.

اجنرال بازدید : 38 جمعه 08 فروردین 1399 نظرات (0)

کولر گازی 18000 مدل AOGR18RAT اجنرال

امروزه با گرم شدن هوا و فرا رسیدن فصل گرما وجود کولر در منازل بسیار ضروری و حائز اهمیت است، از بین کولرهای گازی موجود کولر گازی و کولر معمولی، کولر گازی جز پرکاربردترین خنک کننده هوا است. دلیل این استفاده زیاد از این کولرها این است که کولرهای گازی برخلاف کولرهای معمولی به سرعت گرمای محیط را دفع و هوای محیط را خنک می‌کنند. لحظات گرم و طاقت فرسای تابستان را می‌توانید با کولر گازی 18000 کم مصرف اجنرال پر کنید. و برای خرید و تخفیفات می‌توان به صفحه اصلی فروشگاه کولر گازی اجنرال مراجعه کنید.

 
کولر گازی 18000 مدل AOGR18RAT اجنرال

این برند یکی از بهترین و معتبرترین برندها در زمینه سیستم‌های تهویه مطبوع خانگی به شمار می‌رود. کولر گازی اینورتر ۱۸۰۰۰ اجنرال با دارا بودن ویژگی تولید سرما و گرما می‌تواند در فصل گرم و سرد سال همراهی مطمئن برای شما باشد و محیطی دلپسند و خوشایند را برای شما فراهم می‌کند. کولرهای گازی اجنرال به طور کلی در ظرفیت های 12000، 18000، 24000، 3000، 36000، 48000 و 60000 تولید می‌شوند که شما با توجه به ظرفیت و بزرگی محیط خود یکی از این هفت ظرفیت را انتخاب می‌نمایید. در کولر گازی اینورتر 18000 اجنرال مدل AOGR18RAT سرمایش سریع از طریق بازده بالا انجام می‌شود و این بدین معنی است که شما در کمترین زمان ممکن می توانید دمای اتاق را به دمای دلخواه خود برسانید. کولرگازی جنرال دارای رده مصرف انرژی +++A می‌باشد که این رده نشان دهنده میزان مصرف پایین انرژی آن است و این ویژگی باعث شده که از استقبال ویژه مصرف کنندگان برخوردار گردد. کولر گازی اینورتر 18000 اجنرال مدل AOGR18RAT به گونه ای طراحی شده است که می تواند مصرف انرژی را تا 60% کاهش دهد و اگر در حالت اسمارت قرار گیرد نیز می تواند 15% دیگر هم از میزان برق مصرفی خود را کم کند. در مجموع قادر به کاهش 75% میزان مصرف برق خواهد بود که این یک مزیت فوق العاده به شمار می‌آید.

 
 

مصرف برق کولر گازی اینورتر 18000 اجنرال مدل AOGR18RAT در استارت اولیه 4.8 آمپر می‌باشد که این مقدار در ادامه به 4.2 آمپر کاهش می‌یابد. موتور کولر گازی اینورتر 18000 اجنرال مدل AOGR18RAT توسط شرکت کاوازاکی ژاپن طراحی و تولید می‌شود و در کشور تایلند مونتاژ می‌گردد. موتور این نوع کولر گازی از نوع روتاری است که دارای اینورتر دی سی و کمپرسور اسکرول برای مناطق جنوب و یا شمالی می‌باشد. برد دی سی اینورتر جزو پیشرفته‌ترین سیستم‌های کاهش مصرف برق به شمار می‌آید که در این نوع کولر گازی بکار برده شده است. این سیستم بیشتر در کولرهای گازی استفاده می‌شود که از کمپرسور روتاری حاره‌ای بهره می‌‌برد.

 

کولر گازی دی سی اینورتر 18000 اجنرال

کولر گازی اینورتر 18000 اجنرال مدل AOGR18RAT دارای سیستم ضد گرد و غبار و ضد باکتری و همچنین ضد حساسیت می‌باشد که می‌تواند هوای بسیار سالم مطبوع و دلنشینی را برای کاربر فراهم کند. قدرت پرتاب باد این کولر گازی 20 متر است که می‌تواند جریان هوای ایجاد شده را در سه جهت به متراژ 45 متر مربع به راحتی پخش کند و این فضا را کاملا پوشش دهد. فرایند سرمایش این نوع کولر گازی بسیار سریع می‌باشد. از ویژگی‌های دیگر کولر گازی اینورتر 18000 اجنرال مدل AOGR18RAT می‌توان به قابل شستشو بودن پنل، علامت نشان دادن زمان تمیز کردن فیلتر، تغییر روش خودکار، تنظیم خودکار جریان هوا اشاره نمود. این نوع کولر گازی با طراحی کوچک، چرخش خودکار پره‌های نوسان، صدای کم، عملکرد قوی و فین های طلایی یکی از بهترین کولرهای موجود در بازار به شمار می‌رود که دارای 5 سال گارانتی، 18 ماه خدمات تعویض و نصب رایگان برخوردار می باشد.
یکی از فاکتورهای مورد توجه کاربران این است که کمپرسور استفاده شده در کولر گازی اجنرال باید طول عمر طولانی و همچنین صدای کمی داشته باشد. چرا که با استفاده مکرر در طی چندین سال، صداهای ایجاد شده توسط این کمپرسورها افزایش می‌یابد. کولر گازی اینورتر ۱۸۰۰۰ اجنرال مدل AOGR18RAT دارای طول عمر زیاد و صدای بسیار کم می‌باشد.

 
 
 
برد اینورتر کولر گازی اجنرال 18000 مدل AOGR18RAT

کولر گازی اینورتر 18000 اجنرال مدل AOGR18RAT دارای بردی است که مصرف برق کولر گازی را به طرز فوق العاده باورنکردنی کاهش داده است که این کولر گازی را جز یکی از کم مصرف ترین کولرهای موجود در بازار نمود. برد نصب شده در کولر گازی اینورتر 18000 اجنرال مدل AOGR18RAT میزان مصرف برق را تا 60% کاهش می‌دهد. این تکنولوژی توانسته است بر روی قطعات کولر گازی تاثیرات مثبتی بگذارد و عمر این قطعات را افزایش دهد. در نتیجه استفاده کنندگان از این نوع کولر گازی احساس راحتی دارند و هزینه اضافی برای قیمت بالای انرژی برق پرداخت نخواهند نمود.
کولرهای گازی معمولی برای تنظیم درجه حرارت مشخص باید به طور مداوم خاموش و روشن گردد و در نتیجه انرژی الکتریکی بسیار زیادی مصرف می‌کنند. اما کمپرسورهای اینورتر برای حفظ درجه حرارت مورد نظر به طور مداوم و پیوسته سرعت کمپرسور را تنظیم می‌کند که این عامل باعث کاهش نوسانات برقی، صرفه جویی بسیار قابل توجه و کاهش سر و صدای اضافی خواهد شد. در واقع اینورتر به سیستمی اطلاق می‌شود که با آماده به کار بودن همیشگی کولر مانع از خاموش شدن کامل آن می‌شود. در کولرهایی که از اینورتر استفاده نشده است، با رسیدن دما به مقدار تنظیم شده کولر خاموش می‌شود و سپس با افزایش مجدد دما، دوباره کولر روشن خواهد شد و این فرایند روشن و خاموش شدن کولر پیوسته ادامه می‌یابد. در واقع یکی از عوامل افزایش مصرف برق، استارت اولیه کولر و روشن شدن آن است پس در نتیجه با روشن شدن های مکرر مصرف برق بیشتر می‌شود. اما تکنولوژی اینورتر استفاده شده در این نوع کولر گازی وقتی دما به حد مطلوب می‌رسد از خاموش شدن کولر جلوگیری می‌کند و فقط دور موتور را کاهش می‌دهد و آن را روی حالت ذخیره انرژی قرار می‌دهد و دما را نیز کنترل کرده و روی همان درجه مطلوب تنظیم شده نگه می‌دارد.

برد دی سی اینوتر

 
ویژگی اسمارت کولر گازی اینورتر اجنرال 18000 مدل AOGR18RAT

در جدیدترین تولیدات کولرهای گازی سال 2019، شرکت اجنرال توانسته است قابلیت اسکن هوشمند و اسکن را به کولرهای گازی خود اضافه کند. این اسکن که با استفاده از اشعه ماورای بنفش صورت می گیرد، هر 20 دقیقه یک بار محل را به طور کامل شناسایی و اسکن می کند. در این صورت اگر فردی در محیط حضور نداشته باشد دور موتور را پایین می آورد و بر عکس اگر افراد جدیدی به محل اضافه شوند، دور موتور را به صورت خودکار افزایش می دهد. قابلیت اسکن به گونه ای است که حتی اگر فردی در گوشه اتاق هم نشسته باشد، اسکنر آن را تشخیص داده و جریان هوا را در جهت فرد هدایت می کند که با این کار 13% از برق مصرفی را کاهش خواهد داد. کولر گازی اینورتر ۱۸۰۰۰ اجنرال مدل AOGR18RAT از این قابلیت نیز برخوردار است.
در کولر گازی اینورتر 18000 اجنرال مدل AOGR18RAT کاربر قادر به کنترل مصرف انرژی خواهد بود. این قابلیت آی کنترل I-CONTROL نام دارد و شما می توانید سطح آمپر را کنترل نموده و مصرف انرژی را کنترل نمایید.

 

حالت خواب کولر گازی اینورتر ۱۸۰۰۰ اجنرال مدل AOGR18RAT

حالت خواب یکی دیگر از قابلیت‌های کولر گازی اینورتر 18000 اجنرال مدل AOGR18RAT می‌باشد که شما می‌توانید با استفاده از ریموت کنترل، حالت خواب را روی کولر تنظیم کنید. حالت خواب در کولر گازی اینورتر 18000 اجنرال در مدل AOGR18RAT با افزایش دما در هر نیم ساعت صورت می‌گیرد. بنابراین با این روش، کولر گازی دمای مناسبی را در طول شب برای شما فراهم می‌کند. یکی دیگر از قابلیت‌های فوق العاده این نوع کولر گازی، تنظیم کردن 24 ساعته آن می‌باشد که به شما این امکان را می‌دهد تا در هوای عالی و صدای کم کمپرسور، خوابی راحت داشته باشید.
در این نوع کولر گازی حالت جن GEN وجود دارد که میزان مصرف انرژی کولر را کاهش می‌دهد تا دیگر دستگاه‌ها و لوازم خانگی بتوانند به راحتی و بدون کمبود فشار برق کار کنند.
سیستم مراقبت از نوسانات ولتاژ برق، این نوع کولر گازی را از آسیب احتمالی ایجاد شده از نوسانات ولتاژ برق محافظت می‌کند. این سیستم شامل LVS (روشن شدن با ولتاژ پایین)، AVS (تغییر ولتاژ بطور خودکار) و HVS (ولتاژ بالای بی خطر) می‌باشد. LVS و HVS باعث جلوگیری از کم و زیاد شدن ولتاژ برق می‌شوند و AVS در هنگام نوسان ولتاژ برق در یک محدوده خاص، ولتاژ پایدار و ثابتی را فراهم می‌کند.

در 18000 اجنرال طراحی باریک و مدرنی دارند که به راحتی قابل نصب خواهند بود. کولر دارای فیلترهای کشویی هستند که تمیز کردن را آسان می‌کند. و علاوه بر آن دارای صفحه نمایشی است که وضعیت کولر و درجه مصرفی را نشان می‌دهد.
این کولر گازی دارای دو قسمت خارجی و داخلی می‌باشد. قسمت خارجی، وظیفه خنک کردن گاز را انجام می‌دهد که باید حتما در فضای باز بیرونی نصب شود. این قسمت دارای بدنه فلزی می‌باشد و باید روی پایه‌های مخصوص نصب شود که با اتصالات و لوله‌ها به پنل داخلی وصل می‌گردد.

این کولر گازی دارای وزن بسیار کم و مناسب است بطوریکه شما به راحتی قادر به نصب آن بر روی دیوار هستید. این دستگاه دارای تکنولوژی جت کول JETCOOL است که هوای سرد را با کیفیت فوق العاده بالا می‌تواند برای شما فراهم کند.

گاز استفاده شده در این نوع کولر گازی R410A می‌باشد که این گاز از ترکیب دو گاز R-125 (CF3CHF2) و R32 (CH2F2) به صورت 50/50 تشکیل شده است. این گاز از لحاظ سرمادهی بسیار خوب بوده و دارای نقطه جوش 51.4- درجه است که در مقایسه با R22 که نقطه جوشی معادل 40.8 درجه دارد، بازده بسیار بالاتری داشته و با ODP سازگار است. این گاز برای مبدل‌های حرارتی کوچک مانند کولر گازی بسیار کارایی دارد. در کولر گازی اینورتر ۱۸۰۰۰ اجنرال مدل AOGR18RAT از گاز R410a استفاده شده است. چرا که این گاز بسیار کارآمد بوده و می‌تواند حرارت بیشتری را جذب و رها کند.

 

حالت خواب کولر گازی 18000 اجنرال

 
فیلترهای ضد باکتری 18000 اجنرال مدل AOGR18RAT

این کولر دارای فیلتر پلاس مستر آیونایزر می‌باشد که با تولید بیش از 3 میلیون یون در دقیقه باعث نابودی ذرات ریز معلق در هوا، میکروب‌ها، باکتری‌ها و ذرات آلرژی زا می‌شود. به علاوه قادر به یونیزه کردن پرده‌ها و مبلمان نیز خواهد بود. تا شما بتوانید در محیطی کاملا سالم و امن تنفس و زندگی کنید. این فیلتر 3 میلیون یون به عنوان یک لایه مکمل باعث ازبین رفتن باکتری‌های موجود در هوا می‌شود. شما می‌توانید برای اینکه راندمان کولر گازی را بالا ببرید، هریک ماه یکبار فیلتر کولر گازی را جدا کرده و تمیز کنید.

بهره گیری از فیلتر ضد باکتری

 
کولر گازی اجنرال مدل AOGR18RAT دارای ویژگی های زیر می‌باشد:

. حالت صرفه جویی: حداکثر جریان عملکرد را محدود می‌سازد و با جلوگیری از مصرف انرژی، به کار خود ادامه می‌دهد.
. پره‌های نوسان باد به سمت بالا یا پایین: این پره‌ها به طور خودکار به سمت بالا یا پایین می‌چرخند.
. تنظیم خودکار جریان هوا: مایکروکامپیوتر موجود، جریان هوا را به طور موثر و صحیح براساس تغییرات دمایی اتاق تنظیم می‌کند.
. تغییر روش خودکار: دستگاه بر اساس دمای تنظیم شده توسط کاربر و همچنین دمای اتاق، به طور خودکار بین وضعیت گرمایش و سرمایش تغییر می‌کند.
. روشن شدن مجدد به طور خودکار: در صورت قطع موقت برق به محض اتصال مجدد آن، دستگاه تهویه مطبوع به طور خودکار در همان وضعیت عملکرد قبلی خود روشن شده و شروع به کار می‌کند.
. تایمر خواب: مایکروکامپیوتر به طور خودکار دمای اتاق را به تدریج تغییر می‌دهد تا شما بتوانید خواب راحتی داشته باشید.
. حالت پر قدرت: در این حالت، عملکرد دستگاه در حداکثر جریان هوا و حداکثر سرعت کمپرسور می باشد که به سرعت اتاق را به محیطی مطلوب تبدیل خواهد کرد.

. حالت کم صدا: میزان صدای پنل خارجی این دستگاه را می‌توان انتخاب نمود.
. علامت فیلتر: این علامت از طریق یک چراغ، زمان تمیز کردن فیلتر را متذکر می‌شود.
. فیلتر یون بو زدایی بادوام: این فیلتر با استفاده از اکسیداسیون و کاهش اثرات یون‌های تولید شده توسط سرامیک دارای ذرات بسیار ریز، و همچنین از طریق تجزیه شدید بوهای جذب شده، عمل بو زدایی را به بهترین وجه ممکن انجام می‌دهد.
. فیلتر عصاره سیب: ذرات ریز گرد و غبار، تخم غیرقابل مشاهده قارچ و جانوران ریز مضر، توسط الکتریسیته ساکن جذب فیلتر شده و توسط عنصر اسید فنیک گرفته شده از سیب، از رشد بیشتر آنها جلوگیری کرده و در نتیجه ذرات غیرفعال شده و هوای مطبوعی را ارائه می‌دهد.

کولر گازی اینورتر ۱۸۰۰۰ اجنرال مدل AOGR18RAT با دارا بودن تمام این قابلیت‌ها و امکانات می‌تواند انتخابی درست برای محیط شما باشد.

و همچنین می‌توانید به مدل ارزانتر اجنرال کولر گازی 12000 بوش دیدن کنید

 

 
درباره شرکت‌های کولر گازی اجنرال

یکی از اصلی ترین معیارها برای انتخاب یک کولر گازی اجنرال این است که هم دارای طراحی شیک و زیبا باشد و هم بتواند در کمترین زمان ممکن و با قدرت بالا هر دو عملکرد سرد و گرم را به خوبی انجام دهد. این نوع کولرها باید قابلیت این را داشته باشند که بتوانند در محیط‌های خیلی گرم یا خیلی سرد دوام بیاورد و این نوع محیط‌ها هیچ گونه تاثیری در عملکرد آنها نداشته باشد. همچنین با توجه به فضای رقابتی در بین کمپانی‌های سازنده، شرکت اجنرال توانسته است امکانات جدیدی را خلق و در اختیار کاربر قرار دهد.
پس از بحران انرژی در دهه 70 فعالیت‌های پژوهشی گسترده‌ای در زمینه کاهش مصرف انرژی به راه افتاد. با توجه به این که سبک زندگی مردم در دهه‌های گذشته به گونه‌ای بود که مصارف آنها بسیار زیاد برآورد شد در نتیجه نمی‌توانستند مصرف بالای لوازم خانگی را نادیده بگیرند. بخصوص لوازمی مانند یخچال، لباسشویی و کولر گازی که با توجه به کاربرد آنها مقدار برق زیادی لازم داشتند تا بتوانند روشن بمانند و کار کنند.
جهت برطرف کردن مشکل مصرف انرژی، شرکت‌های مختلف از سیستم‌های پیشرفته استفاده کرده‌اند و توانسته‌اند هم سبک زندگی مشتریان را تغییر دهند هم انرژی مصرف شده را مدیریت و کاهش دهند. ولی با این حال با رقابتی شدن بازار و نیاز مشتری به فناوری‌های جدید و امکانات بیشتر، دوباره لوازم خانگی به سمت پر مصرف شدن حرکت می‌کردند.
در این میان فقط تعداد محدودی از فناوری‌های پیشرفته بودند که علاوه بر ارائه دادن قابلیت‌های جدید، مصرف انرژی را نیز کم کردند و توانستند لوازم خانگی را به سطح نوینی ارتقا دهند. یکی از این فناوری‌ها استفاده از سیستم دی سی اینورتر است.
شرکت اجنرال یکی از کمپانی‌هایی است که کارهای بسیاری را بر روی مصرف انرژی کولرهای گازی خود انجام داده و توانسته است یکی از شرکت‌هایی باشد که کولر گازی اینورتر را روانه بازار ساخته است. به دلیل استقبال پرشور و بی نظیر کاربران از این نوع کولر گازی، دیگر کمپانی‌ها تصمیم گرفتند تا این گزینه را به محصولات خود اضافه کنند. کولرهای اینورتر فصل جدیدی از تولید لوازم تهویه‌ای را به وجود آورده‌اند که خرید این اسپیلت‌ها از لحاظ اقتصادی می‌تواند بسیار به صرفه باشد. اگرچه قیمت این نوع اسپلیت‌ها در مقایسه با سایر کولرهای گازی معمولی قدری گران تر است اما بهینه سازی مصرف برق و پایین آوردن استهلاک دستگاه در یک دوره 1 ساله مصرف، هزینه اضافی خرید را جبران می‌کند. یکی از پیشنهادهای شرکت اجنرال کولر گازی اینورتر 18000 اجنرال مدل AOGR18RAT است.

از دیگر محصولات میتوان به کولرگازی مدل ASGC18AXT اشاره کرد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 93
  • بازدید سال : 428
  • بازدید کلی : 1,534