loading...

کولرگازی اجنرال اینورتر

کولر گازی 30000 مدل ASGA30LFCA اجنرال کولر گازی 30000 اجنرال مدل ASGA30LFCA که در یکی از معروف‌ترین برندهای شرکت ژاپنی کولر گازی اجنرال تولید می‌شود و اکنون در کشور ما بعنوان برندی شناخته ش

اجنرال بازدید : 43 جمعه 08 فروردین 1399 نظرات (0)

کولر گازی 30000 مدل ASGA30LFCA اجنرال


کولر گازی 30000 اجنرال مدل ASGA30LFCA که در یکی از معروف‌ترین برندهای شرکت ژاپنی کولر گازی اجنرال تولید می‌شود و اکنون در کشور ما بعنوان برندی شناخته شده و قابل اعتماد می‌باشد که دلیل این اعتماد، کارایی و دوام بسیار زیاد در چند دهه تولید و خدمات بدست آمده است.
کولر گازی ۳۰۰۰۰ اجنرال مدل ASGA30LFCA با دو حالت سرمایش-گرمایش و در ظرفیت های 12000،18000،24000، 30000، 36000، 48000 و 60000 وارد بازار جهانی شده است.
کولر گازی 30000 اجنرال مدل ASGA30LFCA

کولر گازی 30000 اجنرال مدل ASGA30LFCA با برچسب انرژی +++A جهت تهویه اتاق و سالن های با متراژ حدودا 100 متر مناسب می‌باشد.
کولر گازی 30 هزار اجنرال مدل ASGA30LFCA در انواع مختلف دیواری،پنجره ای و…، با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی کشور ژاپن توانسته است با ایجاد راندمان مناسب و هم چنین دوام بالا در شرایط آب و هوایی، بهترین انتخاب برای مشتریانی باشد که کیفیت و مصرف پایین انرژی در اولویت اول آنها قرار دارد. شاید بخواهید کم مصرف ترین کولر گازی در توان 30000 ال جی نکست پلاس فول دی سی اینورتر کدام است فول دی سی اینورتر ۳۰۰۰۰

 
داشتن سیستم اینورتر در کولر گازی 30000 اجنرال

در کولر گازی 30000 اجنرال مدل ASGA30LFCA به دلیل وجود برد اینورتر یا همان دی سی اینورتر اجازه خاموش شدن به کمپرسور را نمی‌دهد و باعث می‌شود که کمپرسور در همان حالت بدون هیچ مصرف برقی کار کند و نیاز به خاموش شدن کولر گازی را نداشته باشد،این عمل باعث می‌شود که کولر گازی 30000 اجنرال مدل ASGA30LFCA برق کمتری نسبت به کولر گازی‌های دیگر مصرف کند.
شما می توانید با کولر گازی ۳۰۰۰۰ اجنرال مدل ASGA30LFCA مصرف انرژی را تا 60 درصد کاهش دهید و با سیستم اسکن هوشمند کولر گازی ال جی تا 13%درصد بیشتر صرفه جویی کرده که مجموع این دو نوع سیستم می‌تواند میزان مصرفی انرژی را تا 73%درصد کم کند.
کاهش انرژی مصرفی و لذا کاهش هزینه برق، کاهش جریان راه اندازی و در نتیجه طولانی شدن عمر موتور، امکان تغییر سرعت موتور، امکان تغییر جهت حرکت موتور، داشتن حفاظت در برابر اضافه بار، امکان کار موتور در شرایطی که ولتاژ ورودی متغیر است، امکان کنترل از راه دور، ایجاد سرعت بیشتر از سرعت نامی موتور از ویژگی‌های استفاده از اینورتر هستند.

برد دی سی اینوتر

 
وجود فین های طلایی کولر گازی 30000 اجنرال مدل ASGA30LFCA

کولر گازی 30000 اجنرال مدل ASGA30LFCA دارای یک لایه اپوکسی طلایی رنگ برای جلوگیری از فرسایش کندانسور و هم چنین زنگ زدگی بدنه می باشد و بواسطه دارا بودن یک کندانسور بزرگتر و جریان مبرد بهینه سازی شده، کولر گازی ۳۰۰۰۰ اجنرال می‌تواند در مقابل درجه حرارت بالا به خوبی دوام بیاورد. هم چنین لازم به ذکر است که این پوشش موجب تبادل گرمایی عالی در مدت زمان طولانی برای کندانسور خواهد بود.

 
استفاده از حالت خواب راحت

دمای بدن در هنگام طی کردن سیکل خوابیدن،دارای تغییرات قابل توجهی می‌باشد. با قرار دادن کولر گازی 30000 اجنرال مدل ASGA30LFCA بر روی حالت GOOD SLEEP در زمان تولید گرما، 1درجه کاهش دما در هر ساعت و در زمان تولید سرما، 1 درجه افزایش دما در هر ساعت را خواهیم داشت و بعد از گذراندن دو ساعت اول خواب به مدت 5 ساعت با دمای ثابت رو به رو خواهیم بود که باعث می‌شود در تمام طول خواب و مهمتر از آن در هنگام صبح نشاطی عاری از هر گونه سردرد و بدن درد داشته باشیم. جدا از مزایای گفته شده، این حالت از کولرگازی موجب کاهش چشم گیر انرژی مصرفی در تمام طول شب می‌شود.

 

حالت خواب کولر گازی 18000 اجنرال

 
صدای بسیار کم کولر گازی 30000 اجنرال

کولری بخرید که صدای کمتری تولید کند. کم‌صداتر بودن باعث می‌شود هنگام مهمانی یا مهم‌تر از آن در حین خواب، محیط آرامی داشته باشید، و از آن آرامش بگیرید. چطور می‌توان فهمید چه کولری کم‌صداتر است؟ این مشخصه تحت عنوان صدای کولر در واحد دسی بل (db) در کاتالوگ محصول آورده شده است. هر چه که این عدد کمتر باشد میزان صدای کمتری را خواهد داشت. 30000 اجنرال مدل ASGA30LFCA با صدای خروجی کمتر از ۵۰db را می توان جزو کولر های گازی تقریباً بی صدا نامید. ۳۰۰۰۰ اجنرال با بهره گیری از تکنولوژی BLDC در موتور فن دستگاه و همچنین پره‌های مورب در بلور فن باعث کاهش سطح صدا تا ۱۹ دسی بل گردیده است.
ویژگی خنک کنندگی در کمترین زمان

کولر گازی 30000 اجنرال مدل ASGA30LFCA در حالت توربو با بیشترین سرعت خود کار می کنند تا خیلی سریع به دمای تعیین شده برسند. با فن آوری خنک کنندگی توربوی کولرگازی اجنرال می توانید محیط را در کمترین زمان ممکن خنک کنید. سیستم خنک کنندگی قوی کولر گازی ۳۰۰۰۰ اجنرال مدل ASGA30LFCA هوای تازه خنک را برای مدت های طولانی تر به شما ارائه می دهد. با این مدل ازکولر گازی اجنرال، فضای داخل خانه شما مرطوب و نمناک نخواهد شد. بعد از رسیدن به دمای دلخواه، دستگاه کولرگازی با اینورتر هوشمند در حالت بهینه ی اقتصادی کار می کند و از روشن و خاموش شدن های مرتب و بی بازده دستگاه های کولرگازی بدون اینورتر خبری نبوده و موجب کاهش مصرف انرژی می شود.

محصولات مشابح رو هم می‌توانید ببینید.

    برای دیدن مطالب بیشتر حتما کولر گازی اجنرال 18000 اینورتر کم مصرف فروش ویژه این محصول
    اگر برای مکان های 40 تا 70 متری می‌خواهید استفاده کنید از کولر گازی های 24000 اجنرال بهترین گزینه است.
    یا با این توان می خواید مدل دیگیری ببینید کولر گازی 30000 بوش مدل B1ZMA/I30602 ویژگی‌های منحصر بفرد دارد.


 
جریان هوا در هر چهار طرف اتاق یا محل کار

شبکه‌های داخل یونیت داخلی کولر گازی 30000 اجنرال مدل ASGA30LFCA باعث می‌شود که هوای بیرون آمده از پنل به چهار طرف توزیع شده به طوری که به صورت یکسان در فضای مورد نظر را خنک می‌کند و نیاز نیست برای خنک شدن حتما روبروی کولر گازی قرار بگیرید. وجود کمپرسور با تکنولوژی جدید و همچنین داشتن استاندارد TUF کولر گازی ۳۰۰۰۰ اجنرال مدل ASGA30LFCA منجر به صرفه جویی بسیار عالی در مصرف انرژی و همچنین خنک کنندگی سریع و پرتاب پر قدرت باد در مسافت بیشتر شده است. از BTU در محاسبات هوادهی گرمایشی و سرمایشی استفاده می شود. BTU/H که حرف H آخر مخفف کلمه Hour به معنی ساعت هست در بیان توان سیستم‌های خنک کننده و گرم کننده استفاده می‌شود.

 

پرتاب هوا در چهار جهت

 
سیستم اسمارت اجنرال 30000 دی سی اینورتر

کولر گازی 30000 اجنرال مدل ASGA30LFCA با استفاده از اشعه ماورای بنفش و با ثبت گرمای بدن انسان‌های حاضر در محیط، امکان تشخیص حضور افراد در مکان‌ها را بوجود می‌آورد و با تنظیم جهت پرتاب باد و نیز تنظیم دور فن در هر 20 دقیقه باعث کاهش 13 درصدی مصرف انرژی می‌شود.
پرتاب 20 متری باد اجنرال 30000

سعی کنید کولری با حداقل پرتاب باد 10 متر تهیه کنید. برخی از مدل‌های جدید،فناوری‌هایی را به کار گرفته‌اند که باد را تنها در جهتی که کاربر نشسته‌ است هدایت می‌کند و زمانی که کسی درون اتاق نباشد، قدرت را به حداقل می‌رسانند تا برق کمتری مصرف شود. کولر گازی ۳۰۰۰۰ اجنرال مدل ASGA30LFCA با بکار گیری فن قوی در قسمت پنل دستگاه، قدرت پرتاب باد تا 20 متر را دارا می‌باشد.این میزان پرتاب باد فضای بسیار خوب و خنکی را برای کاربر ایجاد می‌کند. قابل توجه شما مشتریان عزیز کثیف بودن فیلتر‌های یونیت داخلی و حتی گاز مبرد 30000 اجنرال بر کم شدن قدرت پرتاب باد کولر گازی تاثیر دارد پس در بازه زمانی مشخص کولر گازی مدل ASGA30LFCA خود را سرویس کنید. همینطور قدرت هوای خروجی این اسپلیت میزان خنک کنندگی فوق العاده بالایی را برای شما به ارمغان می‌آورد. داشتن قدرت پرتاب باد بالا می‌تواند از عوامل مهم و تاثیر گذار در انتخاب کولر گازی باشد.

 

قدرت پرتاب باد در جهات مختلف(قابل تنظیم در چهار جهت)

 
تمیزکنندگی خودکار اجنرال 30000

کولر گازی 30000 اجنرال مدل ASGA30LFCA دارای حالت پاکسازی خودکار برای جلوگیری از رشد و نمو قارچ‌ها و باکتری‌ها بر روی اواپراتور می‌باشد. با وجود این ویژگی عالی حتی زمانی که دستگاه را خاموش می‌کنید،فن برای دقایقی جهت خشک کردن کامل رطوبت روی اواپراتور یعنی محل رشد باکتری کار می‌کند.
فیلتر ضد باکتری اجنرال ۳۰۰۰۰

شما می‌توانید با استفاده از کولر گازی 30000 اجنرال مدل ASGA30LFCA که دارای قابلیت فیلتر ضد باکتری می‌باشد که این امکان را به شما می‌دهد که شما بتوانید با خیال آسوده از این قابلیت استفاده کنید. فیلتر پلاس مستر آیونایزر در ۳۰۰۰۰ اجنرال با تولید بیش از 3 میلیون یون در دقیقه باعث از بین رفتن ذرات ریز معلق در هوا، میکروی و باکتری‌ها و ذرات آلرژی‌زا می‌شود. به علاوه، پرده‌ها و مبلمان منزل را هم یونیزه می‌کند تا در محیطی کاملا سالم و امن تنفس کنید. فیلتر 3 M هم به عنوان یک لایه‌ی مکمل در از بین بردن باکتری‌های موجود در فضا عمل می‌کند. همچنین کولر گازی سرد و گرم اجنرال دارای قابلیت تمیز کننده خودکار پلاس مستر می‌باشد. این سیستم باکتری‌ها و بوهای نامطبوع را از حذف خواهد کرد. همچنین برای حفظ کارایی و بهره وری فیلتر کولر گازی باید هر چند وقت یکبار تمیز شود. شما می‌توانید برای بالابردن راندمان کولر گازی هر یک ماه یکبار فیلتر کولر گازی را جدا کرده و تمیز کنید. پس حتما بعد از خرید کولر گازی اجنرال به فکر سرویس کردن کولر گازی باشید.

 

بهره گیری از فیلتر ضد باکتری

 
استفاده از گاز مبرد R410A

در محصول جدید کولر گازی اجنرال از گاز R410A استفاده شده است که برای کارایی بیشتر و کارآمد تری طراحی شده اند، از آنجایی که می‌توان حرارت بیشتری را جذب و رها کند کمپرسور کولر گازی شما می‌تواند هوای خنک تری را به فضای داخل اتاق برساند هم چنین بروز فرسودگی کولر گازی به دلیل گرمایش بیش از حد کاهش می‌یابد.
بنابراین کمپرسور‌های قدیمی که در آن گاز R22 به کار رفته است هم چنین با فشار بالاتری کار کرده و مقاومت چندانی در مقابل گرمای بیش از حد کمپرسور ندارد، در حالی که برعکس در مدل‌های جدید کولر گازی اجنرال کم مصرف احتمال ترک برداشتن یا سوختن کمپرسور خیلی کمتر است که شما مشتریان جهت خرید کولر گازی اجنرال باید در این مورد خیلی مصمم باشید.

استفاده از گاز مبرد R410

 

ویژگی های دستگاه و مشخصات فنی کولر گازی اینورتر 30 هزار اجنرال

    نسل جدید کولر گازی اُجنرال فوق کم مصرف اینورتر – موتورکاوازاکی ژاپن – مونتاژ کشور تایلند – موتور روتاری
    کم مصرف انرژی +++A – موتور روتاری تقویت شده – دارای پره طلایی ضد فرسایش
    دارای قابلیت تغییر سرمایش به گرمایش و بالعکس – دارای تمیز کننده خودکار – سرمایش سریع
    باد طبیعی با وزش کوهستانی – دارای کنترل از راه دور – کارکرد بی صدا – عملکرد خودکار زمان خواب
    تنظیم ۲۴ ساعته خاموش و روشن – فیلتر هوای لمسی و ضد باکتری  – رطوبت گیری سالم
    شروع دوباره خودکار – عملیات خودکار – دارای وزش باد ۴ جهته – تحویل و پرداخت در محل
    پنج مترلوله رایگان – ارزانترین قیمت در کشور – رطوبت زدایی موثر
    قابلیت شروع با باد گرم – موتور کاوازاکی فوق کم مصرف  – مدل دستگاه : ASGS30LFCA
    خدمات و گارانتی : ۵ سال ضمانت – ابعاد دستگاه : ۳۳۰*۹۰۰*۸۳۰ mm – ابعاد پنل : ۲۳۸*۹۹۸*۳۲۰ mm
    وزن دستگاه : ۶۱ kg – وزن پنل : ۱۴ kg – منبع تغذیه (فاز/ولتاژ/فرکانس) : ۵۰Hz/220V/1Ph
    نوع عملکرد : سرد و گرم – ظرفیت سرمایشی : ۸ kW – ظرفیت گرمایشی : ۸.۸ kW
    ظرفیت هوادهی : ۱۱۰۰/۳۶۰۰ m3/hr – نوع کمپرسور : روتاری – کیت اینورتر : دارد (دور متغیر)
    نوع گاز مبرد : R410َA – شدت جریان در لحظه استارت : ۱۰.۷/۱۰۹ A – توان مصرفی : ۲.۴۹/۲.۴۴ kW
    برچسب انرژی : +++A – سطح صدا : ۴۸/۴۲/۳۷/۳۳ dB – سایز اتصالات : لوله رفت (مایع) ۹.۵۲mm لوله برگشت (گاز) ۱۵.۸۸mm
    حداکثر مسافت لوله کشی افقی : ۵۰ m – حداکثر مسافت لوله کشی عمودی : ۳۰ m – متعلقات : ریموت کنترل
    نوع دستگاه :دیواری – ظرفیت اسمی BTU : ۳۰۰۰۰


دیگر محصولات ما :

کولرگازی مدل ASGA30FUTA

کولرگازی مدل ASGS30LFCA

کولرگازی مدل ASGS30AWT

کولرگازی مدل ASGC30RWT

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 81
  • بازدید سال : 416
  • بازدید کلی : 1,522