loading...

کولرگازی اجنرال اینورتر

کولرگازی اینورتر 24000 اجنرال مدل AOGR24LFCAامروزه یکی از اصلی‌ترین معیارها برای انتخاب کولر گازی این است که دارای مصرف انرژی کم و طراحی زیبا باشد و همچنین بتواند در سریعترین زمان ممکن محیط مورد

اجنرال بازدید : 42 جمعه 08 فروردین 1399 نظرات (0)


کولرگازی اینورتر 24000 اجنرال مدل AOGR24LFCA

امروزه یکی از اصلی‌ترین معیارها برای انتخاب کولر گازی این است که دارای مصرف انرژی کم و طراحی زیبا باشد و همچنین بتواند در سریعترین زمان ممکن محیط مورد نظر را گرم یا خنک کند. کولر گازی 24000 اجنرال از شرکت اجنرال با استفاده از دانش و فناوری نوین توانسته است در جهت کاهش مصرف انرژی، کاهش صدای ایجاد شده و بالا بردن طول عمر کولرهای گازی پیشرفت های چشمگیری را داشته باشد. کولر گازی اینورتر 24000 اجنرال مدل AOGR24LFCA یکی از محصولاتی است که می‌تواند تمامی این نیازها را به خوبی برطرف سازد.
کولر گازی اینورتر 24000 اجنرال مدل AOGR24LFCA

کولر گازی اینورتر 24000 اجنرال مدل AOGR24LFCA از ظرفیت بالاتر از ۲۴۰۰۰ بهره می‌برد و بهترین گزینه برای مناطق گرم و حاره‌ای می‌باشد. این دستگاه جز باکیفیت‌ترین محصولات شرکت اجنرال می‌باشد. و این نوع کولر گازی می‌تواند بهترین انتخاب برای سالن‌ها و مکان‌های عمومی باشد. آنها دارای ظرفیت فوق العاده برای خنک یا گرم کردن در کمترین زمان هستند. موتور استفاده شده در این نوع کولر بسیار با کیفیت بوده و به گونه‌ای است که کم مصرف ترین کولر گازی که انرژی بسیار پایینی دارد.

 

این کولر گازی ۲۴ هزار که می‌توان کم مصرف ترین کولر گازی در توان 24 هزار دانست و از لحاظ قیمت این کولر گازی خیلی مناسب بوده و مشتری هایی که خریداری کردن و تماس می‌گیرند خیلی راضی هستن. شرکت اجنرال کولر گازی‌هایی که خوش فروش ترین توان و پرطرفدارترین کولر گازی ۲۴ هزار را در بین مردم محبوبیت زیادی دارد. یکی از المان‌های کلیدی و قابل توجه برای کاربران این است که کمپرسور استفاده شده در این نوع اسپلیت طول عمر طولانی دارد و همچنین از سر و صدای کمی برخوردار است، همچنین استفاده طولانی مدت از آن در طی چندین سال، صداهای ایجاد شده توسط این کمپرسورها افزایش نمی‌یابد. این کمپرسور از دوام و طول عمر بالایی برخوردار می‌باشد.

 

عکس کولر گازی 24000 دی سی اینورتر کم مصرف اجنرال

 

این نوع کولر گازی اجنرال دارای صدای بسیار ناچیز بوده که بر اساس استانداردها ساخته شده است. فیلتر پلاسمایستر ایونیزر Plasmaster Ionizer استفاده در فیلترهای تصفیه هوای کولر گازی اینورتر 24000 اجنرال مدل AOGR24LFCA به دلیل دارا 3 میلیون یون، هوای تولید شده را عاری از هرگونه خطر و کثیفی می‌کند. از دیگر قابلیت های این کولر می‌توان به قابلیت جلوگیری از ورود میکروب‌ها و قارچ‌ها به داخل محیط اشاره کرد. جریان هوای ایجاد شده توسط این نوع کولرها قابل تنظیم است که جریان را در زوایای مختلف در اختیار شما می‌گذارد. این نوع کولر گازی اجنرال های می‌تواند در چهار جهت مختلف جریان را پخش کند. بنابراین مشکلی بابت عدم رسیدن جریان به نقطه‌ای خاص نخواهید داشت. طراحی فوق العاده زیبا آن سبب شده است که بتوان آن را در همه قسمت‌های خانه بکار برد.

کولر گازی اینورتر ۲۴۰۰۰ اجنرال مدل AOGR24LFCA دارای قابلیت آی کنترل I-CONTROL است که به کاربر این امکان را می‌دهد که بتواند آمپر ورودی را تنظیم کند و مصرف انرژی را کنترل نماید.

 
کمپرسور اینورتر کولر گازی 24000 اجنرال

همانطور که میدانید کولر گازی معمولی برای تنظیم درجه حرارت مشخص باید به طور پیوسته خاموش و روشن گردند که این عامل باعث مصرف بسیار زیاد انرژی الکتریکی می‌گردد. اما کمپرسورهای اینورتر برای حفظ درجه حرارت مورد نظر بطور مداوم و پیوسته سرعت کمپرسور را تنظیم می‌کند که سبب کاهش نوسانات برقی، صرفه جویی در مصرف برق و کاهش سر و صدا خواهد شد. در واقع اینورتر به سیستمی گفته می‌شود که با آماده به کار بودن همیشگی کولر مانع از خاموش شدن کامل آن می‌شود. در کولرهایی که از اینورتر استفاده نشده است، با رسیدن دما به مقدار تنظیم شده، کولر خاموش می‌شود و سپس با افزایش مجدد دما، دوباره کولر روشن شده و به کار خود ادامه می‌دهد و این فرایند روشن و خاموش شدن کولر پیوسته در حال انجام است. یکی از عوامل افزایش مصرف برق، استارت اولیه کولر و روشن شدن آن است که با روشن شدن‌های مکرر مقدار انرژی مصرفی بیشتر می‌شود. اما تکنولوژی اینورتر این نوع کولرها به گونه‌ای است که وقتی دما به حد مطلوب و تعیین شده می‌رسد از خاموش شدن کولر جلوگیری می‌کند و فقط دور موتور را کاهش می‌دهد و آن را روی حالت ذخیره انرژی قرار می‌دهد و دما را نیز کنترل کرده و روی همان درجه تعیین شده نگه می‌دارد.

 

برای مشاهده نحوه نصب آسان کولر گازی در 5 دقیقه حتما ببینید

 

سیستم دی سی اینورتر DC inverter: برد اینورتر دی سی (DC) جزو پیشرفته ترین سیستم‌های کاهش مصرف برق به شمار می‌آید که در کولر گازی اینورتر ۲۴۰۰۰ اجنرال مدل AOGR24LFCA بکار برده شده است. این سیستم بیشتر در کولرهای گازی استفاده می‌شود که از کمپرسور روتاری حاره‌ای بهره می‌برد.

تفاوتی که این نوع کولرها با کولرهای گازی دیگر دارند در گاز استفاده شده در آن‌ها است. گاز مورد استفاده در آنها R410 می‌باشد برخلاف کولرهای گازی دیگر که از گاز R22 استفاده می‌کنند. این گاز هم با محیط زیست سازگار تر است و ضرر کمتری برای آن دارد هم باعث خنک کنندگی بیشتری نسبت به گاز R22 است و مقدار دمای پایین تری دارد در نتیجه فرایند خنک شدن سریعتر صورت می پذیرد و در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می‌شود. گاز استفاده شده در این نوع کولر گازی دارای رده انرژی +++A است تا موتور دستگاه بتواند در سرعت‌های متغیر کار کند و مصرف انرژی برق را تا %73 کاهش می‌دهد.

کولرگازی اینورتر 24000 اجنرال دارای حالت جن GEN می‌باشد که مصرف انرژی را کاهش می‌دهد تا لوازم خانگی و دستگاه‌های دیگر بتوانند به راحتی و بدون کمبود فشار با کولر گازی کار کنند.

برد دی سی اینورتر
 

سیستم مراقبت از نوسانات ولتاژ برق تعبیه شده برای این نوع کولر گازی سبب شده تا از آسیب‌های احتمالی جلوگیری شود. این سیستم شامل:
· LVS: روشن شدن با ولتاژ پایین
· AVS: تغییر ولتاژ بطور خودکار
· HVS: ولتاژ بالای بی خطر
· LVS و HVS از کم و زیاد شدن ولتاژ برق جلوگیری می‌کنند.
· AVS باعث پایدار و ثابت شدن ولتاژ در هنگام نوسان ولتاژ برق می‌گردد.

کولر گازی 24000 اجنرال AOGR24LFCA دارای طراحی بسیار مدرن و باریک است که به راحتی قابل نصب و حمل می‌باشد. فیلترهای کشویی آنها قابلیت شستشو دارد و به آسانی تمیز می‌شوند. بعلاوه صفحه نمایش وضعیت کولر و درجه مصرفی آن را نشان می‌دهد، برای این که اطلاع خوب از  قیمت کولر گازی داشته باشیم می‌توان محصولاتما را بررسی کنید، جدیدترین قیمت کولر گازی به نصبت بوجه خود انتخاب کنید.

 

 

شبکه‌های داخل یونیت داخلی کولر گازی 24000 اجنرال مدل AOGR24LFCA به گونه‌ای است که باعث می‌شود هوا در چهار جهت توزیع گردد به طوری که به صورت یکسان همه فضا را در بر می‌گیرد و دیگر نیاز به نشستن جلوی کولر برای بیشتر خنک شدن نیست.
کولر گازی اینورتر ۲۴۰۰۰ اجنرال مدل AOGR24LFCA دارای دو قسمت خارجی و داخلی است که قسمت خارجی آن وظیفه خنک کردن گاز را دارد و این قسمت باید در فضای و محیط وسیع و باز قرار گیرد. قسمت خارجی دارای بدنه‌ای فلزی است که باید روی پایه های مخصوص نصب گردد و با اتصالات و لوله‌ها به پنل داخلی متصل شوند

وزن کم و مناسب کولر گازی اجنرال مدل AOGR24LFCA شما را قادر به نصب راحت آن بر روی دیوار خواهد ساخت. این دستگاه دارای تکنولوژی جت کول JETCOOL می‌باشد که هوای سرد ایجاد شده را با کیفیتی عالی به داخل پخش می‌کند.
ویژگی های اسمارت کولر گازی 24000 اجنرال

کولر گازی اینورتر 24000 اجنرال مدل AOGR24LFCA دارای ویژگی اسمارت اسکن SMART SCAN هستند. به گونه‌ای که در هر 20 دقیقه یکبار با استفاده از اشعه ماورای بنفش و با اسکن دمای بدن افراد حاضر در محیط، تعداد افراد حاضر در محیط را بررسی می‌کند و در حالتی که کسی در محیط وجود نداشته باشد به وسیله اسکن هوشمند خود عدم حضور فرد را تشخیص داده و تعداد دور فن خود را پایین می‌آورد. در نتیجه میزان قابل توجهی انرژی صرفه جویی خواهد شد.

طراحی درست خروجی هوا سبب شده است تا انتشار جریان هوایی بطور سریع و با قدرت صورت بپذیرد و اتاق به سرعت خنک گردد. ظرف مدت سه دقیقه جریان هوای سرد ایجاد شده در محیط پراکنده شده و باعث کاهش دما می‌شود.
از دیگر مشکلاتی که کولرهای گازی با آن مواجه هستند مشکل زنگ زدگی و فرسایش کولرها می‌باشد. باید طوری ساخته شوند که بتوانند در شرایط بد جوی دوام آورده و به کار خود ادامه دهند و هیچگونه خللی در کار آنها ایجاد نشود. شرکت اجنرال برای جلوگیری از این زنگ زدگی و فرسایش قسمت خارجی دستگاه (کندانسور) از پره‌هایی (فین‌هایی) که با یک لایه اپوکسی طلایی رنگ پوشانده شده‌اند، استفاده کرد است. در نتیجه این لایه مبدل حرارتی را از زنگ زدگی و خوردگی در شرایط مختلف آب و هوایی حفظ کرده و طول عمر دستگاه افزایش می‌یابد.

 



دکمه اسلیپ SLEEP در کولر گازی 24000 اجنرال مدل AOGR24LFCA برای تنظیم دما در هنگام خواب تعبیه شده است. اتفاق ممکن است برای بسیاری از شما افتاده باشد که وقتی در اتاقی خوابیده‌اید و کولر روشن است پس از مدتی یا از سرما بیدار می‌شوید یا ممکن است بعد از بیدار شدن دچار سرماخوردگی و گلو درد شده باشید. دکمه اسلیپ در این دستگاه بطور خودکار دما را در حالت سرد در دو ساعت اول دما را در هر ساعت 1 درجه افزایش و در حالت گرما دما را 1 درجه کاهش می‌دهد و پس از آن دما بطور 5 ساعت ثابت باقی می‌ماند و سپس خاموش می‌شود. از طرفی دیگر این قابلیت باعث صرفه جویی در هزینه و احساس خوشایندی در هنگام خواب خواهد شد. همچنین شما می‌توانید تایمر را طوری تنظیم کنید که در هنگام شب کولر به طور خودکار در زمان مشخص شده روشن گردد.

قدرت پرتاب باد این کولر گازی بسیار بالا است که می‌تواند جریان هوای ایجاد شده را در سه جهت در متراژ 40 تا 70 متر مربع به راحتی پخش کند و این فضا را کاملا پوشش دهد. کولر گازی اینورتر ۲۴۰۰۰ اجنرال مدل AOGR24LFCA از فن بولوور قوی برای پرتاب هوا استفاده می‌کنند و هوای تولید شده را با قدرت بالاتر از 20 متر پرتاب می‌کنند. این یک مزیت خوب برای این نوع دستگاه‌ها به شمار می‌رود و کابران مطابق با محیط استفاده خود باید از دستگاه‌هایی استفاده کنند که میزان پرتاب هوای آن با محیط مورد نظر هم خوانی داشته باشد. کولر گازی اینورتر 24000 اجنرال مدل AOGR24LFCA دارای فناوری هوشمند می‌باشد که هوای تولید شده را فقط در جهت کاربر هدایت می‌کنند و در صورت عدم حضور فرد در محیط، دستگاه آن را تشخیص داده و قدرت را به حداقل می‌رساند که نتیجه آن کاهش میزان مصرف انرژی خواهد بود.

حالت خواب راحت کولر گازی پیشنهاد فروش ویژه

 

فرایند سرمایش این نوع کولر گازی بسیار سریع می‌باشد. از ویژگی‌های دیگر کولر گازی اینورتر 24000 اجنرال مدل AOGR24LFCA می‌توان به قابل شستشو بودن پنل، علامت نشان دادن زمان تمیز کردن فیلتر، تغییر روش خودکار، تنظیم خودکار جریان هوا اشاره نمود. این نوع کولر گازی با طراحی کوچک، چرخش خودکار پره‌های نوسان، صدای کم، عملکرد قوی و فین‌های طلایی یکی از بهترین کولرهای موجود در بازار به شمار می رود که دارای 5 سال گارانتی می‌باشد.

یکی از فاکتورهای مورد توجه کاربران این است که کمپرسور استفاده شده در کولر گازی باید طول عمر طولانی و همچنین صدای کمی داشته باشد. چرا که با استفاده مکرر در طی چندین سال، صداهای ایجاد شده توسط این کمپرسورها افزایش می‌یابد. کولر گازی اینورتر 24000 اجنرال مدل AOGR24LFCA دارای طول عمر زیاد و صدای بسیار کم می‌باشد.

ریموت کنترل از راه دور برای کولر گازی ۲۴۰۰۰ اجنرال شما را قادر می‌سازد تا حالت‌های خنک کننده و یا گرم کننده را انتخاب کنید، میزان دما را کاهش یا افزایش دهید و حتی مدت زمان برنامه‌ها را به طور دلخواه تنظیم نمایید. این ریموت‌های کنترل دارای نمایشگر ال سی دی هستند که تمام حالت‌های فعال شده را نمایش می‌دهد.

فروش ویژه کولر گازی تنظیم دما اتاق

 
کولر گازی اینورتر 24000 اجنرال مدل AOGR24LFCA دارای ویژگی‌های زیر می‌باشد:

. حالت صرفه جویی: حداکثر جریان عملکرد را محدود می‌سازد و با جلوگیری از مصرف انرژی، به کار خود ادامه می‌دهد.
. پره‌های نوسان باد به سمت بالا یا پایین: این پره‌ها به طور خودکار به سمت بالا یا پایین می‌چرخند.
. تنظیم خودکار جریان هوا: مایکروکامپیوتر موجود، جریان هوا را به طور موثر و صحیح بر اساس تغییرات دمایی اتاق تنظیم می‌کند.
. تغییر روش خودکار: دستگاه بر اساس دمای تنظیم شده توسط کاربر و همچنین دمای اتاق، به طور خودکار بین وضعیت گرمایش و سرمایش تغییر می‌کند.
. روشن شدن مجدد به طور خودکار: در صورت قطع موقت برق به محض اتصال مجدد آن، دستگاه تهویه مطبوع به طور خودکار در همان وضعیت عملکرد قبلی خود روشن شده و شروع به کار می کند.
. تایمر خواب: مایکروکامپیوتر به طور خودکار دمای اتاق را به تدریج تغییر می دهد تا شما بتوانید خواب راحتی داشته باشید.
. حالت پر قدرت: در این حالت، عملکرد دستگاه در حداکثر جریان هوا و حداکثر سرعت کمپرسور می‌باشد که به سرعت اتاق را به محیطی مطلوب تبدیل خواهد کرد.

. حالت کم صدا: میزان صدای پنل خارجی این دستگاه را می‌توان انتخاب نمود.
. علامت فیلتر: این علامت از طریق یک چراغ، زمان تمیز کردن فیلتر را متذکر می شود.
. فیلتر یون بو زدایی بادوام: این فیلتر با استفاده از اکسیداسیون و کاهش اثرات یون‌های تولید شده توسط سرامیک دارای ذرات بسیار ریز، و همچنین از طریق تجزیه شدید بوهای جذب شده، عمل بو زدایی را به بهترین وجه ممکن انجام می‌دهد.
. فیلتر عصاره سیب: ذرات ریز گرد و غبار، تخم غیرقابل مشاهده قارچ و جانوران ریز مضر، توسط الکتریسیته ساکن جذب فیلتر شده و توسط عنصر اسید فنیک گرفته شده از سیب، از رشد بیشتر آنها جلوگیری کرده و در نتیجه ذرات غیرفعال شده و هوای مطبوعی را ارائه می‌دهد.

بنابراین شما به عنوان کاربر ابتدا با توجه به نیاز خود و محیطی که قرار است کولر گازی در آن نصب گردد، باید به مشخصات گفته شده برای هر یک از کولرهای گازی شرکت اجنرال توجه کرده و بهترین و به صرفه‌ترین انتخاب را انجام دهید. شما باید دقت داشته باشید که اگر کولری را انتخاب کنید که ظرفیتش از محیط مورد استفاده کمتر باشد در این صورت مقدار انرژی مصرفی افزایش می‌یابد یا بالعکس اگر ظرفیتش بیشتر باشد در نتیجه شما متحمل هزینه اضافی خواهید شد. بنابراین شما باید براساس نیاز خود محصول را انتخاب کنید. در اینجا پیشنهاد ما به شما خرید کولر گازی اینورتر 24000 اجنرال مدل AOGR24LFCA می‌باشد چرا که هم کیفیت و طول عمر بالایی دارد هم میزان مصرف انرژی و صدای ایجاد شده از آن بسیار پایین است.

 
بیشتر بخوانید درباره کولر گازی 24000

شما به عنوان خریدار به دنبال یک کولر گازی با مشخصات فنی خوب و طراحی زیبا هستید. کولری که بتواند هم در کمترین زمان فضای مورد نظر شما را خنک کند هم مقدار مصرف انرژی آن پایین باشد. همچنین این کولر باید بتواند در شرایط های مختلف آب و هوایی دوام بیاورد و هیچ گونه تاثیری روی کارکرد آن نداشته باشد. شرکت اجنرال گام‌های خوبی را در این زمینه برداشته است.
همانطور که می‌دانید در دهه هفتاد فعالیت های پژوهشی بسیاری در زمینه پایین آوردن میزان مصرف انرژی وسایل برقی انجام شد. چرا که مصرف انرژی در این دهه ها به اوج خود رسیده بود و در نتیجه باید کاری در جهت کاهش مصرف انرژی وسایل برقی از جمله یخچال، لباسشویی و کولر گازی انجام می‌گرفت. زیرا این وسایل پیوسته مورد نیاز افراد بودند. جهت برطرف کردن مشکل مصرف بیش از حد انرژی، شرکت‌های پیشرفته سعی کردند تا با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها گامی در جهت کاهش مصرف انرژی و مدیریت درست استفاده از آن بردارند. و این پیشرفت‌ها توانست هم سبک زندگی مردم را تغییر دهد و هم مدیریت درست انرژی را در برگیرد. اما باز هم رقابت در این عرصه سبب این شد که دوباره لوازم خانگی به سمت پر مصرف شدن حرکت کنند.
با توجه به فعالیت های انجام شده فقط تعداد انگشت شماری از فناوری‌های نوین باعث کاهش مصرف انرژی و ارائه قابلیت‌های جدید شدند و توانستند سطح دانش لوازم خانگی را ارتقا دهند. یکی از فناوری های استفاده شده در زمینه کاهش مصرف انرژی، سیستم اینورتر می‌باشد.


شرکت اجنرال بعنوان یکی از اولین کمپانی‌ها توانسته است گام‌های مثبتی را در زمینه کاهش مصرف انرژی بردارد. این شرکت توانسته است با بهره‌گیری از سیستم‌های اینورتر جز اولین شرکت‌های سازنده کولر گازی اینورتر باشد. استقبال بسیار زیاد از این نوع کولر گازی اینورتر سبب شد که بسیاری از کمپانی‌ها به دنبال استفاده از سیستم اینورتر برای محصولات خود باشند و این گزینه را به محصولات خود اضافه کنند. کولرهای اینورتر گامی جدید در زمینه تولید لوازم تهویه‌ای می‌باشند که خرید این اسپلیت‌های کولر گازی از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرف است. اگر چه قیمت آنها در مقایسه با اسپیلت‌های معمولی مقداری گران‌تر است اما بهینه سازی مصرف برق آن در مدت یک سال، هزینه اضافی پرداخت شده را جبران می‌کند. یکی از پیشنهادات ما کولر گازی اینورتر 24000 اجنرال مدل AOGR24LFCA است.

 

دیگر محصولات ما :

 

کولرگازی مدل ASGC24AXT

کولرگازی مدل ASGA24FUTV

کولرگازی مدل ASGA24FUTB

کولرگازی مدل ASGS24LFCA

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 85
  • بازدید سال : 420
  • بازدید کلی : 1,526